fredag 17. juli 2009

God helg:)

Hei alle mine gode bloggere. Jammen er det helg igjenn. Solen skinner fra skyfri himmel, og min kjære mann og svigerfar blir ferdige med husreperasjon og nytt terrassegulv i dag. De skrur for hare livet her. De skal nemlig i utebasenget med ungene og bade.
Siden det er materialer og verktøy alle veier, så viser jeg dere bilder av en stetteskål i pressglass, som jeg er veldig glad i. Den er etter min oldemor på fars side og mor brukte den mye. Så den kan jeg huske alltid har vært der. Sølvtøyet ligger framme og blir brukt hver dag. Slike vakre ting kan da ikke gjemmes bort i skuffer og skap.

Finnes det noe mer fotogent enn roser. Jeg blir aldri lei av å fotografere de.

Så mange roser og tusen takk for alle de gode kommentarene. Også må jeg takke for awardene jeg har fått av disse skjønne bloggerne: Klabb og Datt, House of S & E, Lena Marie Majas og Myhome . Jeg er veldig rørt og takknemlig. Det inspirerer til å gjøre litt ekstra og fortsette å blogge. Jeg har valgt å ha en awardfri blog, så jeg legger de ikke ut på bloggen min. Jeg er som sagt veldig takknemlig for at jeg får awarder, men alle kommentarene betyr like mye og settes like mye pris på. Skulle ønske jeg hadde mer tid til å legge igjenn flere kommentarer enn jeg gjør.

Kos dere masse og ha en vidunderlig helg.

17 kommentarer:

  1. Nydelig skål...og nyyydelige roser!

    God helg fra meg:)))

    SvarSlett
  2. Vakre bilder av nydelige roser du viser her!
    Så fort det har gått med terassegulvet da!!!
    Håper det herlige sommerværet er kommet tilbake nå!!!
    Ha en strålende helg, og hils familien og svigers fra oss!!!
    Vi reiser i morgen...
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. For noen skjønne rosebilder! Roser er vidunderlige ja :-).

    Takk skal du ha for lang melding på bloggen min med gode råd om roser. Jeg setter stor pris på det.

    SvarSlett
  4. Stemningsfulle bilder og nydelige ting. Ha ei riktig god helg. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  5. Skjønne bilder! Skulle gjerne hatt sølvtøyet fremme, der er jeg ikke flink..ligger i sjenken og brukes alt for sjeldent.
    Ha en fin helg;)

    SvarSlett
  6. så utrolig vakker stettskål og roser ja de er bare så lekre og veldig kjekke og fotografere ja, med så vakre motiv så blir jo bare bildene helskjønne.) ønsker deg en fin helg.) kejkt med ferdige prosjekter utendørs:) klem monica

    SvarSlett
  7. Vakre bilder:) God helg til deg også!

    SvarSlett
  8. Vilka underbara rosbilder, visst är de så vackra ihop med pressglas och silver..har oxå ett rosinlägg idag med glas och silver...ha en skön helg , klem VIOLA

    SvarSlett
  9. Så nydelig Walla!!! elsker stettskåler og roser.. de hører liksom sammen:o))

    Klem fra mæ

    SvarSlett
  10. Hei på deg.
    Jeg har kjetting som er rusten ja.
    Du kan jo komme å ta en titt på den om du vil ??? (den henger ute enda) Ring 92865363, og sjekk om jeg er hjemme først, så snakkes vi..
    Klem fra meg:o)

    SvarSlett
  11. Hellu!
    Så hyggelig at du fant frem til min blogg, for da kan jeg snuse litt hos deg!
    Ha en fortsatt strålende helg!
    Hilsen Cathrine

    SvarSlett
  12. Så fin stettskål! Vakre roser, enig i at de er vakre å ta bilde av :)

    SvarSlett
  13. Hei på deg Ragnhild

    Skjønne bilder!! Stetteskålen var helt nydelig.

    Jeg gleder meg til de vakre tingene fra Chic Antique kommer i butikken din.

    Klemmer fra Maia

    SvarSlett
  14. Det øverste rosebildet ditt var utrolig vakkert.
    Pakken er vel kommet frem og det var fine ting.
    Mye fint du får inn ja. Jeg trenger seriøst å bli lottomillionær. fniis.

    SvarSlett
  15. Så nydelige bilder! Og en skjønn skål. Det er alltid litt ekstra kjekt med den en arver!

    Og jeg er helt enig, det er ikke mye som er så fotogent som roser :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  16. Lekre bilder :)

    Delta gjerne på fotoverden sine konkurranser!

    Mvh Nina
    www.fotoverden.blogspot.com

    SvarSlett
  17. Sååå søt den skåla!! :D

    SvarSlett