onsdag 15. juli 2009

Chic Antique

Mitt hjerte banker for Chic Antique. Ja, det banker for så mye. Men jeg syns det var ekstra mye fint i høst og julekollektionen til Chic Antique. Mye jeg gleder meg til å inn i butikken.
Ordren er på plass og her får dere en liten serie bilder med varer som kommer i begynnelsen av september. Enda flere finner du her




Tenk at solen skinner. Etter at værmelding og yr.no meldte regn i bøtter og spann så er det en gledelig overraskelse. Tror ikke det varer så veldig lenge, så nå skal jeg ut i hagen og kose meg litt. Det står to rosebusker og venter på å bli plantet.

Ønsker dere alle en vidunderlig sommerdag.

24 kommentarer:

  1. ja her vare det myye lekkert...
    Blir farlig for lommeboka dette ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Heisan du. Jeg bare digger (!) bloggen din. Du viser så masse vakkert, både fra eget hjem og til inspirasjon, så nå er du lagt under mine favoritter! Ønsker deg en fin dag.
    Stor klæm fra Susanne

    SvarSlett
  3. Så mye lekkert! Nå ble jeg shoppesjuk!! :)

    SvarSlett
  4. Masse lekkert ja :)

    Så deilig med uventet go'vær,
    her er det bare øs pøs for tiden! Hva slags rosebusker har du kjøpt deg? Er roseelsker så nå ble jeg litt nysgjerrig jeg vet du...


    klemmer

    SvarSlett
  5. Jeg har en award til deg inne hos meg :)

    SvarSlett
  6. Så mye flott å se på!
    Hva er det du har i de flotte flaskene? Lekkert var det iallefall:)

    Takk for rosetipsene dine, det kom godt med til en fersking som meg:)

    SvarSlett
  7. Ååååh! her var det da mye snadder!!! Jeg gikk inn på hjemmesiden, men fikk ikke se noe da jeg ikke var forhandler... dumt...
    Får vel heller stikke innom web-butikken din når du får inn varer :) Ikke så dumt det heller kanskje!!! Gleder meg!

    SvarSlett
  8. oooo her var mye lekkert. Kjenner jeg faktisk gleder meg litt til høsten jeg, det er favorittårstiden min. deilig å sitte inne å kose seg med lys og kakao i mørket mens regnet høljer ned. jaja, hver årstid til sin tid nå er dte sommer og sol (??ehm... ikke akkuratt så mye sol her da men..) å det er deilig det også:) Elsket forresten de hjertene øverst jeg, helt i min smak:) Ønsker deg en nydelig kveld!

    SvarSlett
  9. Masse herlig derfra, som vanlig :o)) dette lover godt!!!

    Kos dæ... klem fra mæ

    SvarSlett
  10. Utrolig stilige ting.Stoffhjertet har jeg selv og de er utrolig stilige.Fristelsene står i kø og jeg er redd jeg snart på fornye meg litt. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  11. Kjempeflotte bilder og altfor mange fristelser.
    PS! Jeg sendte deg mail for en god tid tilbake men jeg har ikke hørt noe fra deg. Jeg lurte litt på de gamle bøkene du hadde skjønner du.
    Ha en strålende kveld!
    Klems

    SvarSlett
  12. Hei igjen! Herlige ting du viser. Elsker gammle bokser og litt rust gir bare mer sjarm;) Net været når sola titter frem:)

    SvarSlett
  13. Hei:) Håper du har hatt en flott dag i hagen. Koselige ting du viser...skjønner godt du liker dem.
    Ha en fin uke, klem

    SvarSlett
  14. Så mye lekkert du får inn!
    I dag har været vært skikkelig surt, håper det snart blir fint igjen, og du får plante dine nye roser!
    Klem Anita

    SvarSlett
  15. Hei du.

    Jeg sier det en gang til, jeg... Du må jo ha skaffet deg drømmejobben !

    Kos deg med finværet, i hagen og ellers.

    SvarSlett
  16. Mitt hjärta började att banka för allt vackert du visar..jag skulle ha väldans svårt att köpa in i rätt mängd.....massor av vackrt att välja på, ha en fin dag, klem

    SvarSlett
  17. Du har bare så inderlig vakre ting! Blir helt betatt. Det er jo like fint alt sammen, så jeg sier bare; så kjekt og inspirerende å kikke innom hos deg! Takk for at du deler!

    Ha en nydelig dag!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  18. PS! Glemte å si at jeg har funnet den nydelige vekten du viser lenger ned her, i en nydelig grønnfarge. Har lagt den inn i bloggen min. Så gøy å se den i en annen farge :-)

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  19. Så nydelige bilder du legger ut! De karaflene var helskjønne. Jeg drømmer om at det er rabarbrasaft i den ene - nam :-)

    SvarSlett
  20. Hei Ragnhild!
    ENDELIG kom jeg inn på bloggen din! De siste to ukene har jeg bare fått opp en blank side hver gang jeg har klikket meg inn her. Så mye fine bilder! Forstår deg godt ang det terassegulvet! Elde er fint det.
    Håper sommeren fortsatt er fin hos deg!
    Klem fra M

    SvarSlett
  21. Det var noen flotte hjerter det der!
    Og jeg likte også stettfatet med blomster og bur innmari godt!

    Det skal bli godt å få tingene mine på plass i alle rommene nå, slik at jeg ser hvor det går an å putte inn noe nytt....!
    ;)

    SvarSlett
  22. Mange fine ting her ja. Ha en fin helg da!

    SvarSlett
  23. Oi, så mye fint!!!
    Du er flink til å friste ;o)

    God sommerhelg!

    klem J.

    SvarSlett
  24. Adorable little pillows, and love that birdcage!!

    blessings,
    Barbara Jean

    SvarSlett