torsdag 16. april 2009

Det var Budstikka som var her.

Nå har jeg en liten sommerfugl i magen. Den kommer til å være der og blaffre med sine vinger helt til Budstikk sitt interiør og hagebilag kommer ut i slutten av denne mnd'en. Budstikka er Asker og Bærums lokal avis og egentlig ganske stor. Det var selvfølgelig kjempekoselig å besøk. Det ble tatt bilder rundt om i stua og det ble snakket mye om Blogglandia. For det er det innlegget kommer til å handle mest om. Om hvorfor jeg har en blogg og hva det gir meg osv. Og jeg har fortalt om hvor kjekt og hyggelig vi har det her inne:)
Det ble også snakket mye om loppemarkeder og gjenbruk.

I anledning fotograf på besøk, så var det jo ganske så ryddig her. Det inspirerte også meg til å ta litt bilder. Og vips så hadde jeg over 100 bilder å redigere. Så da har jeg litt materiale til innlegg denne uka:))


Akkurat nå ser spisestua vår sånn ut.
Jeg rullet sammen gamle duker og puttet oppi en sinkkasse. Dukene trenger jo ikke ligge på bordet. Det er jo så forutsigbart. De er jo like fine oppi en slik kasse. Likte godt den rustikke fabrikkassen sammen med de romantiske, hvite håndbroderte og heklede dukene.

Så må dere ha en superduper kveld alle sammen, jeg må løpe nå. Det er tid for post, barnehage, skole og butikk runden min.
Sinkkassen er fra nettbutikken www.wallas-verden.no

21 kommentarer:

  1. Så spennende da.. den avisen skulle jeg gjerne ha lest...
    Ikke noe problem ang varene.. jeg venter jeg.. Når man venter på noe godt venter man ikke forgjeves vettu=)
    Så fint du har det.. likte ideen om sinkkassen og dukene, sjarmerende eog koselig..
    Klemmer O=)

    SvarSlett
  2. ååå sååå spennende....
    så har du så mye vakkert interiør,- saker og ting med sjel som skaper den rette stemningen~~~~~

    klem til deg~~

    SvarSlett
  3. ååå sååå spennende....
    så har du så mye vakkert interiør,- saker og ting med sjel som skaper den rette stemningen~~~~~

    klem til deg~~

    SvarSlett
  4. Så spennende! Og så fint som du har det:D

    SvarSlett
  5. Så koselig du har det, og så mye fint du har på bildene. Stilig på bordet, så smart å ha dukene på den måten. Egentlig en lur måte å oppbevare dem på, så ser en jo de flotte mønstrene.

    Ja, tenker du blir å vente ekstra mye og være ekstra spent på denne avisen. Kanskje du viser noe av det her slik at vi som ikke får tak i avisen også får se det. Det hadde vært artig! Ha det godt. Hilsen Margit.

    SvarSlett
  6. Heisan...skjønner godt du er spent, ikke hver dag en kommer i avisen da! Koselige bilder...likte godt sinkkassen! Ha en fin kveld, klem

    SvarSlett
  7. Veldig koselig det du har bilde av her i dag! Og GRATTIS GRATTIS med innlegg fra hjemmet ditt og deg i avisen! Så gøy da!!!

    Hilsen Ljo

    SvarSlett
  8. ja det er mine søte tupper, 4 stk...
    og på qxl: yngam , vel...
    klem igjen og fin kveld¨~ *

    SvarSlett
  9. Tusen takk for hyggelig kommentar tilbake. Måtte nesten ta med butikken din i lista mi. Var masse fint der så kommer nok til å kikke igjen da jeg har litt mer penger :)

    Så spennende å bli intervjuet da. Og kjempe fine bilder. Du har virkelig ett nydelig hjem :)

    SvarSlett
  10. Vad detta låter spännande,det hoppas jag vi får veta mera om, klem VIOLA

    SvarSlett
  11. Så fine bilder !
    Du må legge ut bilder når reportasjen kommer på trykk også:-)

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  12. Hej vännen!

    Åh vilka underbara bilder du visar...såå vackert!

    Jag älskar sinkkassen med de vackra tygerna i!

    Kram
    Mia

    Ps ja, jag tror det är lätt att få fikonfrön att gro. Vi får se :)

    SvarSlett
  13. Da skal jeg følge med. Bor i området, vet du:-) Skjønner godt at du er spent.
    Herlige bilder du har tatt med skjønne ting.
    Fortsatt fin kveld.
    Klem I

    SvarSlett
  14. Det blir helt sikker bra!!
    Hadde kjøpt avisen jeg, men den fins vel ikke her på vestlandet;(
    For ei lekker stue med masse skatter...der hadde jeg likt meg ja:))
    Ønsker deg en nydelig kveld,klem:)

    SvarSlett
  15. Håper det går an å lese den på nettet:))

    Så fint du har det:)))

    Kjempesmart og ha dukene i den sink kassen. Det likte jeg:))
    Ha en kjempefin kveld.

    Så foresten om nettbutikken din i bolig pluss i dag:)

    SvarSlett
  16. Så gøy!
    Du må legge ut linken (for de er vel på Nett også?)
    Du har utrolig mange flotte, kreative idèer! Kjempefint med dukene i kassen!!
    Og heldige du som slipper å vaske i morgen, i ditt ryddige hjem! (jeg vil heller ut i hagen, men MÅ dra over noen gulv!)

    SvarSlett
  17. Så gøy!
    Du må legge ut linken (for de er vel på Nett også?)
    Du har utrolig mange flotte, kreative idèer! Kjempefint med dukene i kassen!!
    Og heldige du som slipper å vaske i morgen, i ditt ryddige hjem! (jeg vil heller ut i hagen, men MÅ dra over noen gulv!)

    SvarSlett
  18. Hello! I just found your blog, I'm going to look something more now! Just want to say that is so nice!
    Federica

    SvarSlett
  19. Jag har nog sagt det förr,vilket fantastiskt vackert hem du har !!!!!!!!
    Så snyggt du gjort på bordet, med dukarna och allt det andra, så underbart att se.
    Fredags klem från mig.
    Åsa

    SvarSlett
  20. Hei, Gratulerer! Herlige bilder du viser. God helg fra Siv

    SvarSlett
  21. Så gøy da, med avisbesøk og artikkel. Likte godt spisestuen din jeg, og elsket ideen med duker oppi en kasse, slik du viser. Jammen er du kreativ. Ha en flott helg : )

    SvarSlett