onsdag 11. mars 2009

Affari AB

Her er noen bilder fra Affari AB sin vårkatalog. Dette øverste bilde her er bare så....sukk! Ja sånn vil jeg ha det i hagestuen min. Ser du den fine blomsterkorgen på bein, fremst i bildet. Den får jeg inn i butikken, og da er jeg jo litt på vei. Den minner meg litt om et vaskevannsfat på stativ. Også er den i sink, det liker jeg. Ute på sommeren og inne på vinteren, det liker jeg også.


Under terakottapottene mine skal jeg ha et slik fat. Det var så tøft også så søtt med de små runde føttene sine.

Heldigvis er det utsendelse neste uke allerede på disse varene. Vil du se flere så er noen lagt ut i kategori "varer som kommer".

Resten av kvelden skal jeg være omsorgsperson på heltid for min nysteriliserte pusekatt. Hun var hos dyrlegen og ble operert i går. I morres virket hun veldig så pigg og frisk. Men i føremiddag var ikke alt som det skulle. Jeg skulle flytte katten og løftet henne opp. Dermed ble jeg full av blod. Hele bandasjen var full, og det dryppet av stakkars lille jenta. Så var det full fart tilbake til dyrlegen for ny operasjon. Indre blødninger er ikke noe å spøke med. Nå er hun sydd sammen igjen og kommet ser fra narkosen. Men med body på, og ganske nedsatt tilstand, så trenger hun å ligge på fanget.

16 kommentarer:

  1. Hei på deg, de varene der venter jeg også på... Gleder meg til de kommer. Vi har kansje litt samme smak ,når vi tar ut varer, Ha, ha. Kos deg med pusen og ha en fin kveld. Kristin

    SvarSlett
  2. Her var det mye lekkert å hvile øynene På :-)

    Stakkars pusen, Klart hun må få ligge på fanget ikveld ja :-)

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Mye fint på bildet.
    Men jeg er liksom litt mer opptatt av pusen jeg da, håper det går bra med den...
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  5. Stackars kissen...hoppas hon krya r på sig snabbt, vilka härliga bilder, älskar ju zink och så mycklet fint du får in i butiken, tur att jag inte bor i Norge, då skulle jag bli fattig,,,klem

    SvarSlett
  6. Så mye fint som kommer i butikken din, har allerede sett meg ut noe:-).Digger sink.
    Håper det går bra med pusen din.

    SvarSlett
  7. Så mye nydelige ting...likte veldig godt blomster korgen ja...sukk det er så mye en ville hatt.
    Mens takakrs lille pusejenten da...godt man passer på de etter en operasjon, det kan skje uhell. R\Hun får nok masse godt stell nå når hun er i bakrus stakkarO=)
    Vårklemmer Kerstin

    SvarSlett
  8. Jeg sukker med deg... sukk...
    Såå mye fint.. Og den blomsterkorgen var nyyydelig....

    Stakkars pusen din.. Er sikker på at du gir henne litt ekstra kos ikveld ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  9. Hei..
    Stakkars lille pusekatten...godt at du er der og passer på, to operasjoner er jo en påkjenning.

    Så masse fint det var i den nye katalogen..enig med deg at den blomsterkorgen var en drøm. Kjekt at det er så stort utvalg i sink nå:) Dumt for dere at det er så mye snø enda..håper det kommer litt vårgløtt til dere også etterhvert. Klem

    SvarSlett
  10. Så utrulig masse flott!! :) Herlig inspirasjon dette her :)
    Uff, håper det går med pusen din.. god betring!

    Ha ei herlig veke videre :) Godklem

    SvarSlett
  11. Å, så vårlig og vakkert hos deg!
    Så mye fint du har å vise fram!
    Blir i godt humør av å se disse bildene.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  12. Stakkars lille pusefrøken, håper alt går bra nå! Eggene dine i innlegget under er skjønne, Ragnhild!!
    Klem

    SvarSlett
  13. Hei!
    Så flott blogg du har!
    Skal snuse rundt litt mer her senere!
    Takk for hilsen hos meg :O)
    Det loppe brettet mitt er i tre, veldig lett.
    Det ser ut til å være veldig gammelt..det er innbrent mønster i det, til å med på baksiden.
    Burde kanskje få det vurdert.

    Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  14. vakre bilder du, og de stakene begynner å bli poppis igjen ja ;) Har solgt masse av de i det siste i butikken min, i messing da men de kan jo sprayes...

    Stakkars pusen, ganske vanlig visstnok at de "sprekker" disse hukattene etter operasjonen. Spesielt om de nyser litt som de har lett for etter narkosen stakkar;(

    Klem til katta fra meg ;0)

    SvarSlett
  15. Javisst er det din bokstav på putetrekkene. Zinkfatet er flott.Håper du viser det sammen med terrakotta pottene. Håper det går bedre med pusen nå. I morgen må den lille hunden vår til veterinær å rense tennene og da blir det narkose. Liker det ikke,men tennene må stelles de også.

    SvarSlett
  16. Tusen takk for kommentar, nå vet jeg om deg! Blir inspirert av slike blogger som denne!
    Skal sjekke ut nettbutikken...
    God helg, og håper pusen har kommet seg.

    SvarSlett