torsdag 19. februar 2009

Puter og rock'n roll:o

Jeg måtte bare prøve meg på en "Tilda" pute jeg også. De er jo så søte. Nå har jo min fått en litt personlig vri. Kjøper ikke Tildastoff når jeg har verkstedet fullt av stoffer. Så det ble gjenbruk av gammel damaskduk, en liten brodert brikke og et strykemerke.
Det ble et hjerte også. Og de blir det flere av. Morsomt å sette sammen og brukt alt jeg har samlet av gamle heklebrikker og blonder.

Jeg er fortsatt litt i rocke modus etter konserten med AC/DC i går kveld.
Det var bare helt herlig. De gutta er helt utrolige og gir alt. Morsomt show.
Der var mor og far, bestemor og bestefar og barn helt ned i barneskole alder. Mens mine venninner digget Abba og The Osmond, tapetserte jeg rommet med Suzi Quatro og Nazareth. Kombinerte 70tallets glade hippie tapet med rock'n roll. Det var helt klart av litt nostalgiske grunner jeg var på den konserten. Og min mann som var en "soss" med hockey sveis på 80 tallet satt ved siden av og prøvde å digge galskapen.

Jeg avslutter konkurransen på bloggen min i morra kl 16.00
Da blir det trekning.
Lykke til alle sammen.




20 kommentarer:

  1. Disse ble kjempesøe. Liker det med å bruke hva en har av materialer. Gjennbruk er bra!
    Brukte bare gammelt til puten min jeg også.

    SvarSlett
  2. Dette er en av de vakreste runde puter jeg har sett. Nydelig med bruk av den gamle duken, og rosen du har strøket på. Jeg har også brukt det glansbildet i mye. Nydelig.

    SvarSlett
  3. Den runde puten ble skjønn.Likte veldig godt den lille brikken i midten av puten. Og så var det hekleteppet da..falt i smak hos meg.

    SvarSlett
  4. Nydelig sammensetning av stoffer! Veldig fint alt du har laget!

    SvarSlett
  5. Denne puten ble skikkelig fin. Så søt med bilde og blondeduken i midten:O=)

    Du er kjempeflink O=)
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  6. Så vakker den hvite puta di ble,,,,,,
    Anne

    SvarSlett
  7. Så fine puter, og fine de stoffene du hadde brukt også! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg :) Vi har to bengaler, så de ligner nok litt på dine. Fullt liv i stua her ja ;) Den home and cottage butikken jeg var på ligger på alnabru, den er virkelig verdt et besøk!

    SvarSlett
  8. Du er en tusenkunstner, du !

    SvarSlett
  9. Her var det mye fint!

    Gul slyngrose ja...har faktisk planer om å plante en gul klatrerose jeg også. Fant en hos RosaRøyse som jeg falt for, så litt gule innslag i hagen blir det jo;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  10. Kjempefin pute! Jeg har også lyst til å prøve meg på en slik! :) Hjertet var også søtt! :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  11. Å kjære deg... Jeg har trålet nettbutikken din for å se om du selger disse vakre hjertene du har laget med blonde og trykt bilde på... Så utrolig nydelige..

    Er de kanskje ikke til salgs? Evt pris, og kan jeg bestille?

    Stor klem White vintage.
    Heidi-anitha

    SvarSlett
  12. Nydelig rund pute:) Åsså hjertet da, kjempe fint. Det var sikkert liv på konsert i går kan jeg tenke meg! Du Walla, ROCK ON!

    SvarSlett
  13. Så utrolig vakker pute, og hjertet likeså - du er bare såååå flink!!!

    Ønsker deg en fin fredag i morgen, og en flotters helg - kooos deg masse!!!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  14. Nå må du hive deg rundt å få deg billett til Madonna sin ekstrakonsert, 29.juli. Salget starter mandag...... Løp og Kjøp!

    Puta din ble knaill-fin! Skal prøve meg på ei slik jeg også når teppet mitt er ferdig... Har brodert monogram jeg skal ha i midten...

    God helg!

    -Aina Wie-

    SvarSlett
  15. halloen -
    ..så morsomme kontraster hos deg i dag - love it!!
    puten og hjerte var jo bare helt bedårende vakkert..flink du!!
    og så gøy å høre om andre AC/DC, Nazareth-fans fra ungdomstiden - herlig!!! Jeg digget de som bare det, hihi....blonder & hardrock = en fantastisk sammensetting!!
    Ha en fin helg!
    klem moa

    SvarSlett
  16. Dette var en koselig blog.så masse flott du lager,den puta og det hejrtet bare så søt. Og elefanten litt lengre ned da,en liten hjerteknuser:) Ha ei flott helg:)

    SvarSlett
  17. Hei..så tøffe putene dine ble. Kjekt med gjenbruk..og så lekkert med hvitt. Hjertet var jo så søtt også... du er flink:)) Ønsker deg en flott helg, klem Josefine

    SvarSlett
  18. Tack snälla goa du för din hälsning, är nu så pigg och utvilad igen, tänk vad solen och värmen kan göra, ville titta in och önska dig och de dina en skön helg, vilken underbar kudde! Klem VIOLA

    SvarSlett
  19. Hei Ragnhild :)
    Tusen takk for god helsing hos meg...det varma veldig.. Ja dette har vore nokre spesielle dagar..men er så glad og takknemlig for at det gjekk så bra ! Er berre såå glad i ungane at det finst knapt ord !!!!!

    Håper det beste for svigermora di. Er så vondt når nokon ein er glad i har det trasig ! Håper ho kan kome seg og bli frisk igjen..dei er iallefall flinke i dag..og mange er heldige. Min svigerfar vart operert i januar for kreft..og det gjekk heldigvis fint !

    Over til dine kreative evner som er så store ! ...såå nydelig pute du har laga...eg smelta totalt.. Og hjertet òg var så fint !
    Du er dyktig !

    Ønsker deg og dine ei riktig fin og god helg :)klem frå Johanne

    SvarSlett