fredag 20. februar 2009

Vinneren ble:


Da har det vært trekning her. Eldste jenta mi var snill og hjalp til, slik at jeg kunne være bak kamera og knipse begivenheten. Så hyggelig at så mange ville være med på konkuransen. Det har vært utrolig morsomt. Har fått bekjentskap med mange nye spennende og koslige blogger. Jeg setter også stor pris på alle linkene. Det betyr mye når en er litt ny her i denne "blogg og nettbutikk-verden". Tusen takk alle sammen.

Og Vinneren ble Johanne som har bloggen; Johanne si vesle interiør verd. Akkurat det syns jeg var veldig koslig. Hun fortjener det virkelig. Der har vært noen tøffe tak for henne og familen hennes. Så da håper jeg dette vil være en hyggelig overraskelse. Johanne legger igjenn lange og hyggelege kommentarer, som jeg også setter utrolig pris på. Gratulerer Johanne.

To trøstepremier er også trekt. Den første går til Marny Alice med bloggen; Kalas mystiske hjørne og den siste til; Lille meg. Gratulerer til dere også. Det blir forundringsposer i posten til dere. Skal studere bloggene deres litt og kanskje klare å finne noe som faller i smak;)

Nå skal jeg synke ned i sofaen i selskap med et hjerte som skal sys litt på. Jeg har lagt ut litt nytt i butikken i dag. I morra kommer mer.

Ha en fantastisk helg alle sammen.

10 kommentarer:

  1. OY!!! :o) vann eg???? verkeleg???!!! å so kjempeglad eg vann...hjartebank de lux :o) super start på helga :o)
    tusen takk til deg, og til din snille datter som trakk meg :)
    Stor glad klem frå Marny :o)

    SvarSlett
  2. Go kveld:O=) Gratulerer til vinnerne. Jeg er helt enig at Johanne fortjente det:O=) De andre sikkert også. Ha en fi lørdag klem O=)

    SvarSlett
  3. ER det virkelig sant? Jeg må være kommet inn i en stim, for jeg har sannelig vunnet på en annen blogg også. Dette er helt utrolig!Tusen takk skal du ha, adressen kommer på mail.Nå er det midnatt,har vært borte, så jeg oppdaget det ikke før nå. Men jeg skal se mer på bloggen din senere.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse til de heldige vinnerene:o)

    Ha en kjempefin helg!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Heeeeeeeeeldige vinnere! :D God helg!

    SvarSlett
  6. Hei Ragnhild:)..tusen takk for endå ei koselig helsing frå deg..såå artig då :)Tenk eg var så heldig i vinne :):)Blir nesten rørt til tårer eg... Så koselig at du set pris på helsingane eg legg igjen hos deg. Du er ei kreativ og god dame. Likar så godt din ærlige og hærlige måte å være på !!!..Eg set så stor pris på helsingane du legg igjen hos meg òg :)
    Åh..dette var jammen en artig start på dagen. Eg går egentlig i ei uvirkelig lykkerus no..episoden denne veka trur eg vil sitte i leeenge...Gleder meg til å vise go-guten og dei andre her at mamma var heldig vinnar :):)då gleder dei seg med meg :)
    Ha en riktig koselig laurdag og helg vidare Ragnhild :) Igjen...TUSEN TUSEN TAKK :)klem frå :Johanne

    SvarSlett
  7. Så koselig for de som vant!!

    Her er det en grå og regntung lørdag. Vinterferien har startet for ungene, men vi har ikke anledning til å ta ferie. Men en dag fri har vi kostet på oss. Så fredag reiser vi til Hitra, der vår eldste datter bor. Håper bare det ikke blir for mye vind...det er meldt elendig vær hele uke.

    Håper du får en fin helg

    SvarSlett
  8. Gratulere så masse til vinnerene!!

    Så heldige de er!!

    Ha forsatt en fin helg

    klem fra Gamlå

    SvarSlett
  9. Gratulerer til de heldige vinnerne!! Ha en fortsatt fin helg! Klem-Mia

    SvarSlett
  10. Hej!

    Grattis till vinnaren.

    Så du har varit i Sverige! Vi har nästan inte heller någon snö hör i Stockholmstrakten. Vilket fynd du gjort, servisen är jättefin! Din kudde ser också jättefin ut, roligt att sy en själv!

    Ha en fortsatt skön helg!

    Varmaste kramarna
    Karin

    SvarSlett