lørdag 7. februar 2009

Litt nytt..og bloggtreff.

Tenk å ha denne damen til pynt på plantebordet ute i hagen. Hun er av rustet jern og tåler all slags vær.
Om ikke så altfor lenge finner du henne hos Wallas Verden.

Jeg må takke alle som var på blogtreff i går kveld i Sandvika, for en fantastisk flott kveld. Så mange hyggelige damer. Jeg koste meg skikkelig. Jeg takker alle for at de møtte opp, og Monas Lykkebo for at hun tok initiativet og inviterte til treff. Det var så kjekt at vi bestemte å ha et nytt treff allerede til våren.

19 kommentarer:

  1. hei - og takk i lige måde..Det var kjempehyggelig...Lykke til med putesyingen din..kos deg videre i helgen

    klem fra moa

    SvarSlett
  2. Så utolig flott da at treffet ble vellykket. En er jo så spent før man drar, men så utrolig glad når en har skjønt at det ikke var noe å grue seg for :-))

    Utrolig lekker den dama da, det spørs om det ikke blir en slik for en litt rust gal dame som meg!!
    Men armer har jeg da...
    Ha en fortsatt topp aften.

    SvarSlett
  3. Hei,takk for sist,hyggelig å hilse på deg....falt for denne damen i rustet jern jeg....så fint hvis du kunne/har mulighet til å si ifra når den kommer inn...pris?osv....kjempelekker....Fortsatt go`kveld...klem fra Maliva

    SvarSlett
  4. ,,,skulle gjerne ha vært sammen med dere!! neste gang!! Klem

    SvarSlett
  5. Så kjekt å høre at dere koste dere på bloggtreffet. En slik rusten dame kunne jeg tenke meg.

    Nyt kvelden videre. KLem Kerstin

    SvarSlett
  6. den dama var flott!!
    fin kveld...
    klem,magny

    SvarSlett
  7. Artig at dere hadde et vellykka treff! Leser at det er mange som er fornøyde rundt om på bloggene!

    Nydelig rusten dame!!!
    God helg!

    SvarSlett
  8. Så stilig den statuen var. Skulle gjerne hatt en. :)

    SvarSlett
  9. Vad härligt med en bloggträff, förstår att ni hade roligt och mycket att prata om.
    Du har en väldigt fin blogg och jag får inspiration hos dig. Tack för det.
    Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
  10. Herlig blogg du har! Jeg "følger" deg jeg :) Også har jeg lagt deg til i blogglisten min :)

    Fin søndag til deg!

    SvarSlett
  11. Tänk om man fått varit med och träffa alla så trevliga vänner man fått i grannlandet, ser att flera skrivit om träffen så roligt. SÅ mycket fint du fått in i butiken, den damen skulle gärna få flytta hem till mig, ha en skön söndag, klem

    SvarSlett
  12. Det var hyggelig og møte deg, jeg har meg en liten bloggrunde mens Celine tar en pust i bakken.

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  13. Så koselig blog du har:) Har lest inleggene dine nedover! Ha en flott kveld videre:)

    SvarSlett
  14. Åhhhh...du skulle ikke gitt opp. Vi kjøpte enkelt billetter.....da fikk vi. Etter kl.10..... Synd!
    Jeg må le litt av mannen min....han skal på Madonna, men ikke AC/DC som han er fan av.....fnis.

    Du må "rock on " du da....

    -Aina Wie-

    SvarSlett
  15. Tusen takk for adressen og tusen takk for sist - det var så hyggelig å treffe deg - en nydelig dame med pågangsmot, positivitet, kreativitet og masse kunnskaper. Damen på plantebordet er nydelig - hvor høy er hun? Jeg kan lage Carpe Diem sjablonger...Noe for din nettbutikk? Jeg ønsker deg en fin uke og lykke til med alle prosjektene...Klem Hanna

    SvarSlett
  16. Herlig blogg du har! Det er virkelig ikke dumt å knytte seg opp til Norske Interiørblogger. Jeg har fått masse koselige kommentarer fra blant annet deg, og er heldigvis nysgjerrig så jeg får besøkt bloggene deres også. Her var det mye fint. Gjett om jeg skal bestille meg sånne fine lyshus du har i butikken din, pluss pluss...
    Ha en strålende dag og tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg:-)
    Klemmer, Sussen

    SvarSlett
  17. Oh så heldig du var da....gøy med sånne overaskelser...Ang.bysten må jeg vite prisen først...før du trenger å holde den av,tenkte jeg.Fortsatt go`mandag til deg fra Maliva

    SvarSlett
  18. Nei, så gøy med bloggtreff:) Dette må ha gått meg hus forbi. Men kasnje neste gang:) Lekker dame du får i hus. God kveld.

    SvarSlett
  19. Den bysten var vakker...den blir nok å dekorere mange bloggeres hjem kan jeg tenke meg. Klem

    SvarSlett