mandag 19. januar 2009

Snø og award

Bra jeg ikke skal hente inn denne veen.


Jeg har fått denne flotte awarden fra Viktorias Hus. Tusen takk :)
Jeg går jo rundt og inbiller meg at jeg er kreativ, og innimellom er det kjekt å få en bekrftelse.

Regler for denne awarden er: 1. Vinneren kan kopiere denne logogen til hans/hennes side. 2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra. 3. Nominer minst 7 andre blogger. 4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din. 5. Legg igjen beskjed på bloggene til de nominerte.

Den går videre til:

12 kommentarer:

  1. Næh - tuuusen takk for denne flotte awarden!!!! Gratulerer også til deg for en velfortjent award; du har en kjempeflott blogg og herlig nettbutikk :o) Jeg sender den rett tilbake til deg jeg :o)

    Nattinatt fra meg

    SvarSlett
  2. Jeg må bare få si hvilken herlig blogg du har! :) Utrolig koselig! Så kreativ du er! Var innom nettbutikken din, og her var det mye fint! ;) Her vil jeg følge med videre! Ha en god uke fremover. Klemmer ifra Siri

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award. Skal si vinterbildet ditt øverst ble stilig. Tenk at dere har så mye snø. Her hadde vi det mildt med påskesol i dag, var rett før jeg begynte å grave ute, men vettet holdt meg igjen, he, he : )

    SvarSlett
  4. Vakkert vinterbilde du viser her!!Her i Rogaland er der rene våren idag, men det kommer nok, vi pleier alltid få vinteren i slutten av februar.
    Masse fint du hadde i nettbutikken din.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelig kommentar og Award. Setter stor pris på den.
    Så heldige dere er som har snø :o)
    Hos oss er det ingenting, tror faktisk det er stengt i Svandalen også.
    Ha en fin og kreativ dag :o)

    SvarSlett
  6. En underbar vinterbild ocj jag gratulerar dig till den fina utmärkelsen!

    Ha en fin dag, klem VIOLA

    SvarSlett
  7. Herlighet så mye snø dere har fått, stakkars dere!

    Kjedelig at du har ødelagt linsen til kamera ditt, ikke sikkert det blir så kostbart...du får lete litt på nett...Jeg har handlet en god del hos komplett.no, de har mye lurt...

    Skal se om jeg får fatt i nytt minnekort i dag, må jo ta bilder, gammel vane vond å vende heter jo det....

    SvarSlett
  8. At DU er kreativ - er sikkert og visst. Lysene under her er kjempefine!

    SvarSlett
  9. Hei Ragnhild - TUSEN takk for awarden - sånt forplikter - så nå må jeg legge meg i selen - kjempegøy! Håper vi sees på bloggtreff?

    SvarSlett
  10. heia,-
    gratulerer til deg med award...
    og så flott snøbilde....
    klem til deg~~

    SvarSlett
  11. Hei
    Er du interesert i å selge boken Sjarmerende Gjenbruk i butikken din, kan jeg sende deg et bestillingsskjema fra forlaget, men da nå du sende meg e-post adressen din.
    Ha en fortsatt god dag.
    Klem..Ellen

    SvarSlett
  12. Hej!
    Grattis till din utmärkelse, den är du så värd. Din blogg är härlig och kreativ. Och så får jag den!
    Tusen tack, jag blir jätteglad ska du veta.

    Varmaste kramarna

    Karin
    Ps, jag länkar till dig i min favoritlista!

    SvarSlett