mandag 19. januar 2009

Bunter med kertelys

Jeg har laget noen koslige små bunter med kertelys. En liten rund heklebrikke og gammelt avispapier blir så søtt, og så rustikk. Disse kan du kjøpe ferdig bunta sammen, eller lage tilsvarende selv. Jeg synst de er veldig fine å ha liggende ved lysestaken eller på et fat sammen med noe annet dill dall ;)


Nå har det endelig blitt ordentlig vinter her. Snøen bare laver ned. Det er sneglefart på motorveien, og i hagen er det vinteridyll. Trærne henger tunge og fulle av hvite snedyner. Alle er ute og måker. Kanskje jeg må ut en tur med kameraet i dag. He,he. Måke! jeg! Nei.... Heldigvis så kommer det en traktor til oss, og tar seg av den saken.

12 kommentarer:

  1. Nyydelig!! Smart ide! Ha en fin dag:))
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja dette er bare såå nydelig :)
    Kanskje jeg må prøve meg ..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Ja dette er bare såå nydelig :)
    Kanskje jeg må prøve meg ..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Kjempesøte. :) bruker også å lage slike innimellom. :) Likte så godt bildene i innlegget under også, virkelig romantiske.

    SvarSlett
  5. nydelig.....
    men har aldri hørt om det begrepet kertelys, vi sier bedelys.

    vakkert laget til, så flink du er...
    gurimalla så mye snø dere har da! vi har ingenting, det er grønt her....kanskje derfor eg går og leter etter spirer...
    ha en kosleig dag da! og snøbilde vil vi se!
    kelmmer ¨¨~~~¨

    SvarSlett
  6. Det ligger noe til deg på bloggen min:))

    Klem Kari Ann

    SvarSlett
  7. Så fint det ble. Jeg elsker sånt dill dall jeg.
    Holder akkurat nå på og male ett skap i fra beiset tre til blenda hvitt!! og gjett om det blir hvitt..nesten så det lyser opp hele stuen.
    Gleder emg til å få plassert det og hatt oppi pynt.

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  8. Ja, dette ble veldig lekkert. Det er jo fint å gi bort også, sammen med en pakke servietter ol, i vertinnegave for eksempel. : )

    SvarSlett
  9. Så skjønne lys! Kjempekoselig med heklebrikken rundt. Ønsker deg en fin mandagskveld:)

    SvarSlett
  10. Så rara! HÄr är det grått och snöblandat regn, bara slask alltså, ha en bra kväll, kram

    SvarSlett
  11. Jeg har måkt i dag, phu! Det tok aldig slutt jo! Men tror jeg forbrennte noen kalorier (som jeg sikkert har fått tilbake igjen, hehe) Nå kan du virkelig ta noen fine vintrbilder. Det er så vakkert ute:) Så fine lys. Kan ikke få nok av lys nå som det er så mørkt ute. God mandag

    SvarSlett
  12. For en inspirerende blogg du har!! Og så utrolig kjekt at du deler dine kreative ideer! Grattis med alle awardsene også!

    SvarSlett