onsdag 21. januar 2009

Nye varer og 10.000 besøkende:))

Jeg har bestillt nye varer til butikken. Disse blir lagt ut i kategori "varer som kommer". Jeg er ikke ferdig enda, så det kommer mer.
Men da jeg måtte gi meg i går kveld/natt, så måtte jeg bare titte innom bloggen først. Og da var jeg besøkende nr.. tada...10.001...juhuuu

Det er bare helt utrolig. Over 10.000 besøkende siden beg. av november gleder meg veldig. Jeg blir litt ydmyk av å ha så mange lesere.
Jeg er også veldig takknemlig for alle de flotte kommentarene til "Max Manus". Veldig koslig å lese. Tusen takk alle gode bloggere.

Jeg skal pønske ut en premie til en liten feiring.
Det kommer, det kommer.
Nå må jeg legge ut flere varer.
Bildene og varerne over er fra Chic Antique.

21 kommentarer:

  1. Grattis Grattis.
    Hvordan fikk du 3 rader i bloggen?? Det kunne nemmelig jeg også tenkt meg. Har du noe tips ????
    Ha en fin dag :o) Skal ta en tur innom butikken senere :o)

    SvarSlett
  2. ååå så mye fint !!!!
    Jeg gleder meg sånn til å se vårvarene komme i butikkene :)

    Gratulerer med 10.000 :))

    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. så mye skjønnt...
    gratulerer til deg~~~~¨
    klemmer~~

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Pakken min kom idag,GUD så mye lekkert!!Og tusen takk for det som jeg ikke hadde bestilt hehe..koselig!
    Gleder meg til mere nyheter,utrolig mye fint i nettbutikken din!!Ha en fin dag videre;) klæm

    SvarSlett
  5. Styrter rett i butikken jeg, så spent!!!

    SvarSlett
  6. så gøyt da...
    selv er eg Yngam der ...

    SvarSlett
  7. ÅÅ nå så jeg du har lagt ut info ang lyshusene. Må nok bare ha disse! Er det mulig å reservere? Er jo lenge til mars, og kanskje jeg finner noe mer i butikken jeg ønsker kjøpe innen den tid!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med rundt tall. Skjønner godt at så mange er innom bloggen din, je !

    SvarSlett
  9. Hei!

    så mange vakre ting du venter inn i butikken...må innom butikken din nå i løpet av kvelden/natten og se hvilke vakre ting du har fått inn.Skal ikke se bort i fra at det kommer inn en bestilling fra meg...hihi

    Må også få gratulere deg så mye med over 10 000 besøkende,så utrolig morro...Klem

    SvarSlett
  10. Grattis till dina 10 000 och det förstår jag att så många vill besöka din härliga blogg,

    det är synd att frakten på stora saker är så dyrt, jag ser så mkt vackert,

    ha en skön kväll, klem

    SvarSlett
  11. Nydelig blogg du har!
    Jeg kommer tilbake! :-)

    SvarSlett
  12. du og du - så flott en blogg !! Jeg tror ikek jeg har vært innom her før , men jeg kommer nok garantert til å stikke innom flere ganger ! :)

    Gratulerer med 10 000 innlegg - jammen ikke verst siden november !!:)


    Jeg har sett flere som handlet så mye fint hos deg i butikken - og skal jammen stikke innom og kikke !

    Håper det er ok at jeg legger deg til blogglisten min !? :)

    Håper du får en flott kveld !

    L i Husrom & Hjerterom

    SvarSlett
  13. Hei på deg..Grattis med 10 000!!
    Fine bilder du viser her:) Ha en fin uke videre, klem fra Josefine

    SvarSlett
  14. Her i huset kom invitasjon til Ellos katalogen som vedlegg til Kamille. Det grå arkiv er godt å ha.

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye!Inspirerende og vakker blogg du har så de neste
    10 000 suser sikkert unna på et vips :o)

    Ønsker deg en fin torsdag..
    Vibeke

    SvarSlett
  16. Har en liten utfordring til deg inne hos meg - om du ikek alt har vært borti den !? Take it or leave it ! ;)

    SvarSlett
  17. DET er veldig koselig synes jeg!! Gjør det samme...:-) Har styra med å prøve å lage tre kolonner nå en time, skjønner ikke at det skal være SÅ vanskelig. Plutselig ble alt annet en innleggene mine borte og...gisp, men jeg fant alt sammen igjen! SEr du har det, er det bare engelske forklaringer rundtomkring...?? Gode råd mottas med takk..ha en deilig kveld, nå skal jeg gå løs på en haug med aviser og kaffen er klar...GOd helg!! KLem fra Anette

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med mange besøk.
    Det er jo så mye fint på bloggen din.
    Ha en flott helg :)

    SvarSlett
  19. Hej Ragnhild, jag vill tacka dig för att du ville ge mig en award och jag blev jätte glad för den.
    Du har en sån fin blogg så jag förstår att du haft så många besökare grattis för det.
    Vilka underbara bilder du visar på varor som kommer in till butiken, så spännande.
    Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
  20. gratulerer med ti-tusen besøkende, det er alltid kjekt å være på besøk her : )

    SvarSlett
  21. wow 10 tusen bare siden da!!

    Du er populær hehe:)!!

    Gratulerer så mye!!!!!! Dete r jo en flott blogg da må jeg si:)

    SvarSlett