søndag 25. januar 2009

Maileg kaniner

Nå har det vært 3 dager med interiørmesse gitt. Det er mye inntrykk og mye konsentrasjon, for å gjøre de rette valgene. Når jeg har lagt meg om kvelden så svirrer det rundt i hode med alle varene i en karusell. Og inn i drømmen min dukket det opp søte kaniner. Ikke så rart, siden jeg hadde vært og bestillt Maileg kaniner på messen. De hadde all slags fine kjoler og møbler. Det var mamma og pappa kanin med liten datter og den søteste baby. Her er det to som gleder seg til kaninene kommer. Lille prisessen min har studert vårkatalogen til Maileg nøye, og pekt ut hvilken hun skal ha;)


Ellers så snør vi inne her. Nå rekker snøen helt opp til vinduskarmen i 1. etasje. Det var så vidt jeg fikk bilen ut i går. Og det var ikke noe morsomt å kjøre på motorveien. Kjørte forbi to ganske ekle ulykker både på vei opp og på vei ned fra Lillestrøm i går. Ikke rart det var litt lite folk på messen i går. For det var litt med livet som innsats. Ordentlig messerapport kommer på NIB, så bre følg med der;)
Nå gleder jeg meg til å legge ut alle varene som er bestillt. Men også gleder jeg meg til å titte innom alle bloggene deres. Har jo vært litt fraværende pga. messen, så nå vet jeg det er kommet mange nye flotte inlegg som jeg skal kose meg med i kveld.

10 kommentarer:

  1. Så utrolig søt den lille kaninen i vugga var. :) Den falt jeg for. Kan tenke meg at messen var flott og inspirerende.

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se varene! Og er sååå misunnelig på alle som får delta på messen - må jo være som å komme til himmelen å få lov å gå rundt å myse på ting som skal bestilles :)

    Hører at det er kaos på sør-østlandet for tiden - her i Bergen er det nokså tørt enda! :) Satser på at det holder seg slik - for jeg vil ha vår :-)

    Mailege er kjempesøte - skal prøve å sy meg en slik en dag :) Vet du om det selges mønster på dem?

    Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  3. Hei:) fint det bra med deg ut på veien i alt snøkaoset :)
    Kan tenke meg det kan gå rundt i hodet etter et sånt messebesøk..men den karusellen kunne eg tenkt meg å vore med på:):)
    Eg òg vart som sjarmert at den kanina i vugga...åhh så skjønn !!
    Gleder meg til å sjå meir som tikker inn hos deg:)
    Kos deg vidare utover søndagen:)
    og ha ei fin veke:)klem :)

    SvarSlett
  4. hei igjen:)
    Eit lite dikt hos meg som du med god grunn må ta til deg...som takk for at DU er DU :):)..såå masse hærlige mennesker ein møter på i denne bloggverda !! Ha det riktig godt :) klem frå Johanne

    SvarSlett
  5. søøøt kanin.....
    nei , ingen enkel sak å velge ut et vareutvalg på en så stor messe...
    har vært der to ganger (for noen år siden) og enklere blir det nok ikke m årene...
    takk fro hilsen fra deg,- alltid hyggelig...
    ha en fin uke!


    magny

    SvarSlett
  6. Hei på deg..så kjekt det må ha vært på messe..kjempesøøøte kaniner:) Ha en fin uke, klem Josefine

    SvarSlett
  7. SÅ härligt med mässa och kaninerna är ju helt underbara, vi har fortfarande ingen snö, blir nog ingen för oss denna vinter, ha en bra vecka som kommer, klem VIOLA

    SvarSlett
  8. Så koselig at du har lagt deg til som følger av bloggen min :o)
    Innom for å ønske deg en fin ny uke!

    Klem Vibeke

    SvarSlett
  9. How wonderful!!!LOvely blog!:0)

    SvarSlett
  10. Sååå søte kaniner, jeg skjønner at du har vært opptatt på messa, jeg var der på torsdag og hørte på pej- gruppen.....spennende å høre om nye trender. Jeg håper at boken Sjarmerende Gjenbruk svarer til forventningene og at du selger mange bøker.
    Du må ha en god uke!
    Klem...Ellen

    SvarSlett