fredag 16. januar 2009

Inspirasjon

Joda, fotoapparatet virker det. Men det er liksom ikke helt som før. Det er en ulyd der når det somer. Så linsa eller linsefestet har nokk fått seg en skavank.

Jeg har sydd nye duftposer. Lavendel og rose skal det dufte nå. De kommer i butikken så snart jeg er fornøyd med bildene.

Fredag er blomsterdag for meg. Da vil jeg ha ferske blomster i stua. Herlige små fargeklatter som jeg blir glad av å se på. Ute snør det i dag, så det trengst. I morra skal halve familien ha en alpint dag. Jeg og minstejenta skal kose oss med noe annet;)

Ha en skjønn fredag alle sammen.

18 kommentarer:

  1. koselige bilder.
    i kragerø snør det, så i morgen kan vi renne på akebrett...kanskje.
    ha en flott helg

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder!!Jeg har nettopp bestilt fra nettbutikken din,gleder meg uhorvelig til pakken kommer;) God helg!!!

    SvarSlett
  3. ja, dette var inspirasjon.. Nydelige bilder!
    Kos dere på vinterføret i morgen.. I Bergen er all snøen borte vekk ;o).

    SvarSlett
  4. Tycker nog att dina bilder är fina, märker inte att något är galet med dem, så rara påsar du syr och så fint det blir ihop, vackra stilleben, ha en riktigt skön helg med de dina, klem VIOLA

    SvarSlett
  5. så vackre stilleben...
    blonder og blomster,- herligt....
    ønsker deg en kosleig helg,- selv passer eg ei niese på 4 år,- herligt....
    god helg!
    magny ;O)

    SvarSlett
  6. Så bra at kameraet fungerer! tenker du er lettet, sånt er så fort gjort...

    Vakre bilder! Håper dere får ei fin helg!

    SvarSlett
  7. For noen utrolig nydelige bilder!! :)

    SvarSlett
  8. nydelige bilder.
    Hvor får du de flottt blondene fra??
    De hadde vært fine å ha på kort og scrappesider.. ;o)

    God Helg

    SvarSlett
  9. Hei..enig med deg..om fredagen må det ferske blomster på bordet! Nydelige bilder hos deg,og veldig søte dufteposer:) Ønsker deg en flott helg, klem fra Josefine

    SvarSlett
  10. Da kan du glede deg for den kan sys når boka Tildas Landsted kommer. Å hvis du ikke kan sy skal jeg sy en til deg:O)

    SvarSlett
  11. Dumt med fotoapparatet ditt! Likte veldig godt snellene med blonder. Er de gamle?

    SvarSlett
  12. Hei hei.
    Takker for hyggelig kommentar.
    det var en flott blog du har,så mange fine gamle ting du viser. Helt nydelig!!

    Jeg linker deg, hit må jeg tilbake:
    Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  13. Jie
    Nydelige ting du lager...du er sååå kreativ.
    Håper du finner inspirasjon i boken min Sjarmerende Gjenbruk, den er å få kjøpt på bloggen eller i bokhandel.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  14. Bildene dine er like fine som alltid....En nytelse hver gang !

    SvarSlett
  15. heia...
    takk for lange fakta om kaktusen min...
    satte stor pris å det!
    herligt her i blogglandia, omsorg å få på alle måter,takk for svaret!
    stor klem og fortsatt fin helg!
    klem, magny

    SvarSlett
  16. Hei hei snuppa.
    Det er for alle. Jeg hadde syntes det hadde vært veldig stas om du kom. Knallkjekt. Tror vi hadde skravlet oss skakke om blonder og gamle møbler;O)

    SvarSlett
  17. Hei du
    Så koselig at akkurat du fant frem til meg!! for du har jo en fantastisk blogg som jeg falt for "tvært"!!(trønders utrykk som betyr , med en gang):-)
    Helledussan så mye fint du har til både inspirasjon og fristelser. Jeg har lagt deg til og følger nå med deg på min bloggliste:-) her kommer jeg nok tilbake igjen og igjen.

    Skal nok etterhvert rote meg inn på din nettbutikk, jeg er stygt redd for at jeg kommer til og falle for mange fristelser.

    Tusentakk for at du la igjen en hilsen, så jeg fikk muligheten til og bli kjent med din blogg.

    Ha en fantastisk strålende fin helg.
    Randi

    SvarSlett
  18. Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg.Har vært innom deg mange ganger.Her er det mye inspirasjon å hente,takk skal du ha.God søndagskveld.

    SvarSlett