torsdag 15. januar 2009

Tusen, tusen takk for alle de kjappe svarene jeg fikk ang. sinkfatene og lyshusene. Jeg er så enig med dere. Men av og til så begynner en jo og tviler på egen magefølelse, og da er det supert å få hjelp av dere til en aldrig så liten bekreftelse. Som takk for hjelpen så får dere en rosebukett av meg. Ta den gjerne med dere ;)
Jeg har hatt et lite uhell med kameraet mitt. Jeg skulle bare flytte litt på en vase og la kamera fra meg på kjøkkenbenken. Min lille superlekne pusekatt synst den kamera-reima som hang utover benken var et spennende leketøy. Hoppet opp, og boms, der gikk kameraet i gulvet. Mitt store tunge canon kamera. Herre mandus, jeg såg tuselappene fly ut kjøkkenvinduet. Det ytterste linseglasset knuste og linsa sto skjeivt i kameraet. Heldigvis klarte jeg å brekke linsen tilbake. Og i dag har jeg kjøpt nytt filter, som det ytterste glasset heter. Nå må jeg prøve om alt er som før. Og jett om jeg har lært. Aldrig mer skal den stroppen henge utenfor bord, benk eller hvor det nå skulle være, at jeg tilfeligvis legger fra meg kameraet.


8 kommentarer:

  1. Jeg bærer rundt på cameraet som om det skulle være en liten unge. Jeg er så forsiktig når jeg bruker det. Livredd for at det skal gå i stykker. Dette med katten hadde for meg vært katastrofe...he he.Prinsesser tåler ikke slikt vet du. Nydelige bilder du har tatt. Er det et middagservise du ahr bilde av?

    SvarSlett
  2. ja visst må du passe på,- bruker kun mobilen, eg.
    har ikke stroppe den...(fnis..)
    nydleige roser... ha en koselig torsdag!
    klemmer~~

    SvarSlett
  3. Det var veldig uheldig for deg. Håper alt er i orden med kameraet når du får prøvd det. Ellers er det jo veldig avstressende å ha en pusekatt i huset. Det skal være bra for blodtrykket og, men kanskje ikke akkurat nå for deg : )

    SvarSlett
  4. Hm.... det er nok ikke alltid like positivt å " henge i stroppen ", nei !
    har du tatt bildene etter uhellet så ser det jo ut som det gikk riktig så bra !

    SvarSlett
  5. Hei..det var ikke kjekt å miste et kostbart apparat i gulvet..da får vi bare krysse fingrene for at det gikk bra.

    Nydelige blomster!

    Ha en flott kveld:))))

    SvarSlett
  6. Busig kisse du har, men så klart deet var spännande, hoppas du får ordning på kameran nu, ljuvliga rosor du skänker oss, tack, och ha en skön kväll, klem VIOLA

    SvarSlett
  7. Nydelige roser! Og uff og huff, så fort det kan gå galt med våre dyrebare ting, spesielt når katter er inne i bildet! Kameraet mitt er jeg alltid redd for, katter eller ikke katter, med jeg er pgså redd for hva ellers disse mine små kan finne på (og det er visst en god del... hihii) Godt at det tross alt gikk relativt bra med kameraet, når uhellet først var ute.

    SvarSlett
  8. Huff ja, det er så snart gjort t noe kjer når man raver litt rundt i en litt for stor fart. Håper nå ikke det gikk så alt for ille, for vakre bilder har du i alle fall fått til .-))

    SvarSlett