fredag 9. januar 2009


I dag kom messebiletter og katalog fra Bloomingville. Jeg gleder meg. Varene har lagt på nettet en stund, men i dag satt jeg meg virkelig ned og studerte godsakene. Og dette utekjøkkenet er min favoritt. Hagegal som jeg er, så tenkte jeg med en gang; ÅÅÅ for et flott plantebord.Der kan jeg ha jorden oppi det runne fatet, og bare trille meg bort til beddet:o)Min kokkelerende mann ville vel kanskje nektet jorden adgang. Uansett så var jeg helt i hagetanker, og såg klart for meg hvor fint bordet ville ta seg ut i hagen. Jeg har veldig lyst på det bordet. Selv om det koster maaangen penger.


Og her er Bloomingville sine bokstaver. Synst disse var kule jeg da.


Har dere lyst å se mer så er det bare å klikke seg inn på Bloomingville sine sider. Selve katalogen ligger her.

11 kommentarer:

  1. så heldig du er...
    helt enig, utrolig flotte saker!!
    stor klem og fiin helg~~~~~~

    SvarSlett
  2. Det trillebordet kunne virkelig jeg tenkt meg og ja, kjempeflott og ikke minst praktisk!

    Takk for titten, flott blogg du har her;)

    SvarSlett
  3. ojojoj der var det mange fristelser du...smart ide angående det hagekjøkkenet hadde du også...
    Blir du å få inn store hvite duker til butikken din? Er på leting skjønner du=)

    Ønsker deg en flott helg

    SvarSlett
  4. Hei..så fine ting! Skulle gjerne hatt det hagekjøkkenet der...kanskje jeg skal ønske meg det til våren. Og blomsterkasse i sink...yes!! God helg, klemmer fra Josefine

    SvarSlett
  5. Godt å sjå ei blomsterkasse som ikke er i smijern ! Den i sink kunne jeg gjerne hatt her og det utekjøkkenet.... oioioi
    Ha ei fin helg !

    SvarSlett
  6. Hei Ragnhild!

    Nå har jeg vært inne å snoket litt i butikken din- så mye koselig. jeg går å verker etter denne mailegg nissejenta til å henge på vegen jeg da... ser du har 30% på den....(jeg får gå å fundere litt)...Den er jo så fin, men noen ganger må man bare bremse litt og....

    Vakre bilder på blogen har du- så spennende med vårnytt! kan se for meg at du står og diller og ordner rundt dette bordet.. Det går så fort mot sommer, så plutselig er vi der igjen...

    Kos deg i helgen, og takk for at du titter inn til meg, koselig komentar som bestandig.)

    Klem White vintage

    SvarSlett
  7. Denna leverantör har så vackra saker, vem skule inte vilja ha detta utomhuskök, ha en skön lördagskväll, är i stugan och myser, vi har haft riktigt vårväder idag, klem VIOLAN

    SvarSlett
  8. Det bordet kunne brukes til mange forskjellige ting det! Flott!

    SvarSlett
  9. Ja det ville passa fint som plantebord, det tror jeg også!
    dere får nok kjøpe to stk, ett til deg og ett til mannen, kokken!

    God helg:)

    SvarSlett
  10. Takk for hyggelig hilsen og for at du gjorde meg oppmerksom på den fine bloggen og butikken din!

    Så mange fine ting du lager!
    Synes posen var veldig fin. Praktisk med slike ting å ha leker i. Tror jeg må bestille den :)

    Takk for linken til Bloomingville. De har bare så mye fint! Nå skal jeg inn å kose meg der.

    God helg klem

    SvarSlett
  11. Å ja, her kunne man valgt både det ene og det andre du... Tror jeg skulle blitt litt flinkere til å levere den Lotto-kupongen :-)))

    Eller giftet meg til en formue...

    SvarSlett