søndag 11. januar 2009

Goood søndag

Det er noe skjørt, stille og vakkert over disse gamle skissene.

De er hentet fra en gammel skissebok, og er kjempefine å dekorere med. Rulle noen sammen og putte de oppi en krukke. Gjerne sammen med noen noteark.
De finnes i nettbutikken

Ville bare vise dere disse og ønske goood søndag.

Jeg har veldig mye å styre med i dag. Min lille madonna ble 9 år den 5. og det skal feires i ettermidddag. Kakene er bakt og gelen er kommet i glass. Det blir hele klassen + noen til. Neida, det blir ikke så mangen. De er bare 8 stk. i klassen ;))


6 kommentarer:

  1. God søndag til deg også, og godt nytt år hvis jeg ikke har sagt det.
    Utrolig mye fint du lager, og masse kult i nettbutikken.
    Håper du får en fin uke :o)

    Klem

    SvarSlett
  2. HOPAS NI HAR EN SKÖN SÖNDAG, UNDERBART VACKRA SKISSER SOM DU HAR I BUTIKEN, HÄR BOR MAN I MÅLARBURKEN IDAG, EN DEL MÖBLER ÄR KLARA OCH JAG ÄR JÄTTENÖJD ÄN SÅ LÄNGE, HOOPPAS ATT DET MESTA ÄR KLART TILL NÄSTA HELG, ÖNSKAR DIG EN TREVLIG VECKA SOM KOMMER, KLEM

    SvarSlett
  3. Hei..så nydelige og sarte bilder! Er imponert over vareutvalget ditt, syntes du har veldig god smak:) Så koselig med feiring..lykke til!

    SvarSlett
  4. Hei,gratulerer til niåringen, håper selskapet gikk bra. Skal si plantevognen din var lekker. Jeg kunne også godt tenkt meg en til hagen og gjerne en til grillsesongen også. Den var veldig stilig.Men det får bli med drømmen denne gangen. Var mye fint i innleggene dine i det siste. Har vært på fjellet noen dager, men nå har jeg lest meg litt opp. : )

    SvarSlett
  5. Masse fint å lese og sjå her :)Masse inspirasjon å hente :) Og det trengs vel sånn rett ettter jul :) Føler at eg står litt sånn på vent-stedet, men begynte heldigvis å sy litt i går :) Så da begynner ting å gå seg til.. :) Ha ein strålande dag! Godklem

    SvarSlett
  6. Hei! Takk for det lange innlegget,var kjempe koslig å lese kommentaren din=)

    For noen vakre skisser du hadde her i dag....jeg venter på lønna slik at jeg kan få tatt meg en tur innom butikken din å sett litt,tør ikke gjøre det før det...hihi

    Klem Tonje

    SvarSlett