tirsdag 13. januar 2009

Litt av hvert...







Jeg får aldrig nokk vaser. Og nå har jeg forelsket meg i små kuvertvaser. I barneselskapet fikk de mange små vaser med en tulipan i hver utover bordet. Like søte som ungene. Også er de ikke i veien for kommunikasjon over bordet ;))


Denne utmerkelsen fikk jeg i dag av Tante Julies Gamle hus . Tusen takk. Jeg sender den videre til: Josefine's Verden og Violas romantiska hem,





Denne har jeg fått av Lisemors Have,




The rules are like this:1. Put a link on your blog from whom you got it.2. Give it to 5 new blogs (which in their turn have to give it to 5 new blogs).3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.5. Write 5 things you are addicted to5 ting eg er avhengig av:




Jeg må ha meg en kopp latte hver dag. Helst fra min egen kaffemaskin.
Hver sommer så må jeg være i hyttehagen og luuukte på bloooomstene. Akkurat som oksen Ferdinand





Hmmmm. Tenke tenke. Fra Ferdinand til Ole brom. Tenke tenke...Jeg er jo veldig kreativ og helt avhengig av å få gjort noe, lage noe. Blir helt sprø om jeg ikke får det noen dager. Også må jeg bla i magasiner. Har digre stabler med magasiner som jeg ikke klarer å kaste. Tenke tenke. Jeg er ikke en person so er avhengig av noe egentlig. En avhengighet blir jo som en gjentagende vane. Forutsigbar og kjedelig. Jeg er vel egentlig heller en enormt søkende person, stadig på leit etter noe nytt, å bli lei av ;)) Bortsett fra familie og venner da.



Jeg snder den videre til de av dere som har lyst å lage et innlegg om avhengihet.

Her er min lille engel. Og nå har hun vært hjemme med mamma i en uke. Som dere sikkert ser så sliter hun med vannkopper. I går oppdaget jeg en vannkopp på kinnet hennes som var litt brun. Hva er det sier jeg. Nugatti. Er det ikke vannkopper alle prikkene du har i ansiktet ditt altså. Det er en sjokoladevannkopp mamma.... Uff nå er jeg lei disse vannkoppene diner. Det er ikke jeg. Er du ikke? Er det kjekt å ha vannkopper. Jepp. Denne jenta liker myye oppmerksomhet, og det får hun nå. I går var hun med meg til tannlegen. Og snakket og snakket om vannkoppene sine ;)) I dag skal vi til Drammen en tur. Koslig å ha henne hjemme. Men jeg får jo ikke den arbeidstiden jeg gjerne skulle hatt. Så nå får jeg ikke tid til å svare og gå inn på alle bloggene, sånn som jeg syns er så kjekt. Sukk...

Ha en fin tirsdag alle sammen.

6 kommentarer:

  1. hehe, morsomme ord fra barnemunn ;o). Det er jo litt kjekt da, å få være hjemme med mammaen sin på en helt vanlig dag ;o)...
    Søte vaser, jeg har helt lik!

    SvarSlett
  2. Dakkar lita!
    Kjenner ennå smaken i munnen som jeg hadde av vannkopper som liten. De siste hadde det forrige jul her. og da var den ene 16 år. Det var hardt.

    Jeg har det slik som du ... jeg blir så urolig og må finne inspirasjon til å lage noe. helst hele tiden. Om sommeren er det greit, for da lager jeg murer, bed og ting utendørs. denne tiden må kreativiteten brukes på noe annet.

    De vasene er søte. Jeg kom aver noen gamle orginale slike i Danmark for noen år siden ( før de ble in igjen. Betalte nesten ingen ting for de hos en brukthandler.Syns glasset er bedre i de gamle. Jeg bare elsker de!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Tack snälla du, vad glad jag blir, detta behöver jag idag, det har varit en väldigt stressig dag på jobbet och nu ska jag sätta igång här hemma och packa stora order, stackars lilljäntan med vattkoppar inte roligt alls, hon är verkligen för söt! Ha det gott, klem VIOLA

    SvarSlett
  4. Dakkars tulla som har fått vannkopper. Men så utrolig søtt at hun ser det positive med da:) Kjempe fine bokstaver! Er på bokstavjakt om dagen. God kveld.

    SvarSlett
  5. Hei! Først av alt..gratulerer med utmerkelser! Og tuuusen takk for at du gir meg en, det varmet:)
    Og så søt prinsesse du har, stakkars liten ikke kjekt å være syk. Ellers likte jeg innlegget ditt godt, har kjøpt meg to nye svenske interiør blader i dag. ÅÅ jeg gleder meg sånn til å åpne dem..hi.hi. Ha en flott kveld, klem fra Josefine

    SvarSlett
  6. Oj for en skjønn jente med vannkopper, blir nok godt når de drar sin vei og røde roser er tilbake i hennes herlie kinn!
    Ha en fin uke!
    Klem fra det hvite ♥

    SvarSlett