onsdag 12. november 2008

Mens jeg dreiv og stasjet nytt og gammelt inn i skapet mitt, kom min kjære inn med posten. Er der noen inntresant ropte jeg. JAAA "Vakre hjem & Interiør" er her. "Bibelen" din. Ja, ja, jo da, men jeg har da mangen andre "bibler" også. Men min kjære har altså funnet ut at å komme inn døren med dette magasinet er som å komme hjem med blomster. Da blir det stormende jubel i stua og entusiasmen stiger. Jeg har vært abonnent siden starten, og blir ikke lei. Alle magasinene ligger fint stablet i eget bord i stua. Det kommer jo ut altfor sjeldent. Og da er det godt å kunne dra frem et av de eldste utgavene og titte på bildene der. Kan ikke alt utenat. Ikke enda hvertfall. Men en gladnyhet er at f.o.m 2009 skal der komme ut oftere.

Det som var nytt denne gang, var at jeg fikk 2 utgaver. Et til meg selv og et til Wallas Verden. Jeg har inne annonse denne gangen. Det er litt stas:)







5 kommentarer:

  1. Ja Vakre hjem er så fint, er så fint å sitte å kose seg med nytt blad. Så annonsen din, veldig fin. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Endelig ett nytt nummer :)
    Håper det er myyye jul i det hehe..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. jjaaa, er enig,(hakket under bibelen...) Det beste magasinet som lages! så er det så gogdt når det kommer i posten, eg blit allltid like glad!! en STOR glede,- det er rene " andakten" for å bruke det samme språket...

    ja nå skulle vi satt oss i sofaen sammen, i hver sin ende med teppe og kakao, og VAKRE HJEM...

    NYT dAGEN,-klemmer~
    stor klem

    SvarSlett
  4. Grattis med annonse i Vakre hjem:) Har en liten utmerkelse til deg på bloggen min. Se til venstre på siden. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for fin gave - står og lyser på bordet her nå :)
    Utrolig koselig å få pakke i posten på en grå fredag!!

    Ha en fin helg!!

    SvarSlett