tirsdag 11. november 2008

Gevinsten

Nå har jeg funnet frem gevinten.
Klarte ikke gjøre forskjell så det blir lik gevinst til alle 3.
Kan dere sende meg adressen deres jenter.
Dette ligger klart på pakkebordet. Jeg har alle varene på et lagerrom. Der har jeg satt inn Ivarhyller fra Ikea og fått varene på plass. I går var jeg på Ikea og kjøpte en reol til. Den er blitt pakkebord. God plass med store hyller ble helt perfekt. Nå er den klar til å tas i bruk.

Men jeg sliter litt her. Min lille søte kattunge er i sitt raptushumør akkurat nå. Hun kommer klatrende opp buksebeinet mitt og prøver å drepe fingrene mine som løper over tastaturet. Da er det ikke lett å skrive.


1 kommentar:

  1. ÅÅåå, Jihuu!! Nå ble jeg kjempeglad:D Gleder meg kjempemasse til å få pakke, utrolig snilt av deg! Du er en knupp:)

    SvarSlett