mandag 10. november 2008

De heldige ble:

Click to play De heldige ble
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow


Som dere ser; så har jeg hatt god hjelp av mine assistenter. Alltid glade for å få hjelpe til. Og dette var utrolig spennende. Jeg takker for all deltakelse og alle de koselige kommentarene. Jeg har vært inne på alle sine blogger og kost meg skikkelig. Dere er så flinke alle sammen. Det er så mye inntresant og morsomt å lese. Også så mange bilder å glede seg over.

4 kommentarer:

  1. Så nydelige jenter :))
    Gratulerer til de heldige vinneren :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Åååååå, jeg ble trukket ut :D
    Så moro!!!
    Nydelige jenter du har!! Koselig med gode hjelpere :)
    Kommer forresten en bestilling fra meg, men venter til kaninene kommer, så tar jeg alt i samme slengen :)

    SvarSlett
  3. Så herlige jenter! Flinke de var da! Mange fine treknignsbilder !

    Gratulerer såååå mye til de heldige vinnerne :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. ååååå så utrolig gøy :)
    HUrra hurra hurra... Kjempeskjønne jneter du har!

    Utrolig kjekt på en tirsdag må jeg si.
    Gleder meg til å se annonsen din i Vakre hjem & Interiør + shoppe i butikken din.
    Ha en strålende fin dag
    *Siv*

    SvarSlett