fredag 7. november 2008

Vil du være med og feire.

Alle varene er nå på plass i Wallas Verden. Og ikke minst PayEx er oppe og går.

Det betyr at det går an å handle med visa og mastercard.
Nettbutikken er ikke annonsert enda. Det blir for første gang i Vakre Hjem og Interiør
nå i neste uke. Så dere som allerede vet om meg har et lite fortrinn.
Og jeg vil ønske dere velkomne, som mine nye kunder,
med små velkomst overraskelser.
På lørdag har jeg invitert mine venner til en liten markering.
De får titte på varene, også skal vi kose oss med god mat og gode samtaler.
Det gleder jeg meg til.

Men jeg gleder meg også over alle dere som følger med her på bloggen.

Derfor vil jeg la dere få muligheten til å vinne en liten overraskelse.
Det blir noen vakre ting fra butikken selfølgelig.
Det blir trukket 1. 2. og 3. premie.
Det eneste dere trenger å gjøre er å skrive en liten kommentar i innlegget under.
Det må dere gjøre innen søndag kl 24.00

Lykke til alle sammen.


Også må dere alle ha en fantastisk helg.

24 kommentarer:

  1. Hei og takk for kommentaren inne hos meg. Veldig hyggelig !

    SvarSlett
  2. merryskal nok kikke litt i nettbutikken din!
    Koselig blogg:)
    Klem fra Lena

    SvarSlett
  3. ehh..det ble litt feil det der!!
    Merry stod liksom som ordbekreftelse foran kommentaren...

    SvarSlett
  4. gratulerer...
    nydelig kors...
    lykke til med annonseringen,- nå kommer du til å få vakre hjem i posten fremover...
    klemmer~~~

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! Dette blir bra :o)

    Klem

    SvarSlett
  6. Du har veldig mye fint i butikken, så jeg må nok handle litt der ja, mangler noen julegaver til store og små. Ha en fin helg, og kos deg med venner:0)

    SvarSlett
  7. Så spennende da :)) Er alltid med på gaveutdelinger hihi..

    Så mye fint du
    har i butikken din !!!
    Skal ta å linke til deg inne hos meg ;)
    Lykke til :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Heihei
    Nå skal jeg inn å kikke på nettbutikken din, hurra!
    Så mye fint du lager, kremmerhuset var jo superflotte. Og adventskalenderen var jo kul!
    Ha en finfin helg
    *Siv*

    SvarSlett
  9. Så flott adventskalender!
    En kjempekoselig blogg du har!

    SvarSlett
  10. Liker nettbutikken din veldig godt - venter på maileg kaniner, dessuten så har mamma noen julegave-ønsker derfra :)

    Lykke til med annonsering!

    SvarSlett
  11. Oi, så mye fint! Maileg nisser MÅ jeg jo bare ha!

    Laila
    pooh7no@yahoo.no

    SvarSlett
  12. Oj oj,så spennende:)
    jeg elsker nettbutikker,og bloggene deres inspirerer meg veldig... Er inne og titter hver dag:) Lykke til:)
    Masse hilsener.......

    Eva
    evagutuen@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Så spennende med en ny nettbutikk! Må innom og sjekke litt der! Ha en flott lørdagskveld!

    SvarSlett
  14. Masse lykke til! Her må jeg følge med : )
    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  15. Så mye lekkert! Takk for at du la igjen hilsen hos meg - da fant jeg bloggen din og ikke minst den kommende nettbutikken! Spennende! Håper du koser deg sammen med venner og kjente i kveld - det hørtes veldig hyggelig ut :-)

    Lykke mmasse itl med nyåpning av nettbutikk :)


    Klem fra Ida

    SvarSlett
  16. Gratulerer med netthandel!
    Gleder til å kikke på den så snart eg er ferdig med kommenteringa mi her :)

    Lukka til!
    Britt

    SvarSlett
  17. Klart man vil være med på dette:) Spennende!

    SvarSlett
  18. Åå men så flott! :) jeg har kun sett de i danske nettbutikker, og da blir det så dyrt med porto. Skal ikke se vekk ifra at det blir noen julekulekjøp på meg allikevel da :)

    SvarSlett
  19. hei.
    å alltd gøy m konkurranser.
    lykke til med butikken.
    helgeklem.

    SvarSlett
  20. oi, visste ikke at det var enda en nettbutikk på trappene.
    Spennende, hit må jeg inn for å kikke! (og forhåpentligvis shoppe!)

    SvarSlett
  21. Gratulerer og lykke til med den nye nettbutikken! Blir nok noen fremtidigee besøk dit ser det ut til :) Du har så mye fint! Ha fortsatt en strålende lørdag! :)

    SvarSlett
  22. Lykke til med butikken. Det er veldig fine ting og bilder her på bloggen din : )

    SvarSlett
  23. Gratulerer med ferdig oppegående nettbutikk:-D

    SvarSlett
  24. jeg vet at jeg er for sent ute til noen trekning.. men så gøy!!!!! Gratulerer.. Du skal jo åpne butikk!

    Så glad jeg er på dine vegne.. Håper dirkelig du får mye å gjøre... gleder meg til å titte in til deg..

    Takk for din søte hilsen..

    Klem White vintage

    SvarSlett