fredag 24. oktober 2008

På besøk

Jeg har vært på besøk i minimalistens rike. Hjemme hos mine slektninger i Stavanger er allt nytt. De flyttet inn bare for noen mnd. siden, og allt er ikke helt på plass enda. Spesielt ikke ute. Men det er da lekkert. Og jeg synst det er utrolig spennende. Selv om jeg er en maximalist og elsker allslags pynt og krims krams, kan jeg godt like dette også. Moderne design er veldig morsomt og overraskende.


Fra terasse har de sleføleglig skjempe utsikt. Karposten skal ha vaiere tredd i ringer festet opp og nede som vegger på de sidene vendt mot oss, innkjørsel ovenfra.

Stilig "kvik" kjøkken i hvit høygland med sort marmorplate. Morsomt at en kan gå inn til stua på begge sider av kjøkkenet som liksom er en øy midt i huset. Om litt kommer nokk barkrakkene på plass til venstre forana kjøkkenøyen også ;)


Jeg synst de har vært veldig flinke jeg. Både arkitekten og husherrene.

2 kommentarer:

  1. Ja - det der var skikkelig flott!

    Er vel sånn med meg også - at jeg liker å ha masse ting og tang i allskens farger og fasonger - men jammen hadde det vært fint å hatt det så minimalistisk også :o)
    Tenk så mye enklere det er å tørke støv f.eks. :o)

    Ha ei flott helg - klem!

    SvarSlett
  2. Ja her var det flott, likte tapeten på badet og plasseringen av kjøkkenet jeg!!

    Ha en fin lørdag.
    hilsen gamlå

    SvarSlett