lørdag 25. oktober 2008

Jeg synst disse hjertene av lav og mose er bare helt nydelige. Nå har jeg vært sammen med 4 andre damer å fått lære meg å lage disse hjertene. Vi koste oss skikkelig og hjertene ble kjempefine. Jeg må nokk ut i skogen og hente mer lav og mose slik at jeg kan lage noen til nettbutikken også. Det er jo ikke alle som har lyst eller tid til å sette i gang selv.
De fremste kransene her er spirea kvister som er bunnet sammen. Enkle og fine med noen lerkekvister og kongler på.


Dette er av blåbærlyng. Helt nydelig. Og det holder seg grønt i ca 1/2år.

Jeg laget disse. Og den laven holder seg fin i evighet. Jeg har et som har hengt på kjøkkenet i et år nå. Like fint. Men det blir jo støvet til slutt da. Om en dusjer det med vann så holder det seg mykt også. Åå hvor jeg gleder meg til å pynte til jul.

4 kommentarer:

  1. De kransene var så fine, liker så godt naturmaterialer. Har samlet inn litt mose, fikk så lyst til å prøve å lage noe lignende. Gleder meg til nettbutikken din åpner! Ha en fin helg.

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte kranser du lager. Nå ble jeg inspirert til å plukke mose...Skulle gjort det for lenge siden, med tanke på juledekorasjoner...
    kanskje i morgen!

    SvarSlett
  3. Så flotte hjertekranser .. :o)

    Kjempedyktig du :o)

    Kos deg i helga - klem!!

    SvarSlett
  4. så herlig.... herlig...!
    laget et hjerte igår av barlind, elsker slike...
    klem og natti~'¨'¨

    SvarSlett