tirsdag 28. oktober 2008

Bring julens deilige dufter inn i huset.


Mens jeg går og venter på varene jeg har bestilt, har jeg tid til å lage egne varer. Jeg lager stort sett ting som jeg har lyst på selv. Og denne gangen hadde jeg lyst å fylle kjøkkenet med deilige juledufter uten å bake;)) Så da sydde jeg disse duftputene. Fylte de med vatt og krydder. Noen med bare anis. Det var egentlig et litt ukjent krydder for meg. Har ikke brukt det så mye i maten min. Men det burde jeg kanskje, for det har jo en helt fantastisk lukt. Anis-stjernene er så vakre at det var nesten litt "vanskelig" å knuse de. I de andre putene er det knust kanel, nellik og muskat. Veldig god og kjent juleduft. Og jeg må si det lukter her. Selv om de er pakket i stripsposer, så lukter det ut gjennom døren av lageret mitt. Og det er bare deilig. Bildene på putene er fra mine gamle postkort, og kniplingsblonden er etter mors butikk Wallas Manufatur

Jeg vet at varer fra Bloomingville står hos Tollpost, Maileg ble sendt på mandag, og Chic Antique er rett rundt hjørnet. Så jeg må bare henge i mens jeg fortsatt kan. Selv om jeg har fått det meste på plass i nettbutikken så blir det nokk litt hektisk med opp-pakking o.l. når varene kommer. Nettbutikken er klar, nå venter jeg bare på at visa og mastercard delen skal komme på plass. Jeg krysser fingrene for at alt skal være på plass til fredag eller mandag. Gutta hos Mosoft vil vel ikke jobbe i helgen for min del.

7 kommentarer:

  1. Å de var skikkelig fine! :)

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte duftputer. Og så nostalgiske.
    Klem Simmas Hus

    SvarSlett
  3. Disse var bare helt nydelige!
    Hvor får du tak i slike små strykemerker???
    Jeg har bare funnet en størrelse, som passer på sofa-puter.
    Dette var jo et kjempeflott julegavetips!

    Aina.

    SvarSlett
  4. Helt nydelige, og sikkert velduftende tenker jeg.

    SvarSlett
  5. å.. de putene var såå fine .. så god ide å putte krydder inni :o)

    Da skal du ikke se bort fra at det snart lukter litt jul her også :o)

    Ha ei god tirsdagsnatt - klem!

    SvarSlett