mandag 27. oktober 2008

Kveldskos

Her er kosekroken min. Derifra har jeg god utsikt til tv'en og god varme på tottelottene på puffen foran peisen. I går kveld skulle jeg virkelig kose meg. Fyr på peisen, rødvin i glasset og alle stearinlys tent.

Vi har nemlig fått ny TV. Etter innlegget i bloggen min om dem gamle gode Bang Olufsen var det noe som skjedde. Det var som om TV'en var synsk og hadde lest det jeg skreiv. Og dermed blitt oppmerksom på at den var gammel. Da gidder jeg ikke mer tenkte den. Også sa den poff. TV er ikke noe must for meg. Spesielt ikke etter at jeg oppdaget blogg-verden;)) Men ny TV ble raskt bestillt og kom på plass i en fart. Og jeg sank nedi sofaen for å beskue min manns innsats for stuekos. Og nå må dere holde dere fast jenter, for dette er ikke pent.
Jeg satt ikke der lenge. Det ser jo ut som det er liv i alle ledningene. Spsielt i de oppi boksen under TV, som er ungene sitt playstation utstyr. Resten av familien fikk ganskje kjapt vite hva jeg synest om den sake. Det ble surret sammen ledniger, taipet på plass og ryddet i cd'er. Også kunne freden senke seg igjenn. TV'en er det jo lite å gjøre med. Jeg synst den er unødvendig diger og veldig ukoslig. Men så lenge det ikke finnes TV'er med ornametalske patinerte rammer i tre, og et nydelig rosemaleri på da den er av, ja så er det nokk bare å leve med den.
Neste innlegg lover jeg å vise bare vakre motiver;)

7 kommentarer:

  1. Dette må være den beste pimp my Ikea-lamp jeg har sett på lenge *ler* Her står tv`n stort sett på bare i bakgrunnen. Det går nok mest i interiørblogger her med :)

    SvarSlett
  2. Pent eller ikke pent.... Den er kjekk å ha når nettene blir lange og kulda setter inn, i allefall. Så får vi jo bare "stæsje " rundt den etter beste evne.

    Lykke til med butikken !

    SvarSlett
  3. Den lampen din likte jeg godt. Egendesign?
    Tv kroken vår tørr jeg ikke legg ut bilder av. Det er så mye stygge ledninger der at det er en gru. Er på utkikk etter en tv benk. Gjerne et skap til å putte alt inni. Men det rette har ikke dukket opp enda. Når det kommer er det mulig det kommer et før og nå bilde.
    Kos deg i kroken din.
    Ha en riktig god kveld :)

    SvarSlett
  4. Når jeg så lampen din måtte jeg ringe ei venninne med en gang!!! Hun har nesten maken lampe som hun ikke helt har visst hva hun skulle gjøre med, og dette var jo en kjempegod idè!! :)

    SvarSlett
  5. Så fin den lampen var!!!!! Jeg har en gammel smijernslampe i kjelleren med en rød hytte skjerm som overhodet ikke passer inn noen steder.... Tenker jeg må ta meg en tur til IKEA og deretter børste støv av den gamle lampen!! Så utrolig genialt!!

    SvarSlett
  6. Så koselig du har det der du sitter og blogge. Ikealampa har du fått til bra tøff.
    Det er noe med menn og tv. Og alt som kan kalles duppeditter.

    SvarSlett
  7. Jeg likte også lampen .. :o) Har jo den lysekronen på soverommet jeg da .. og elsker den .. :o)

    TV'n blir du vel vant til - det er jo alt det man "trenger" i tillegg som gjør det rotete og uoversiktlig ..
    Du får se på det som et nytt prosjekt .. finne en måte å gjøre det mer ryddig og fint :o)

    Ha ei fortsatt fin uke - klem!

    SvarSlett