torsdag 30. oktober 2008

Det er litt kaos i verkstedet mitt for tiden. Jeg må liksom ha framme allt mulig når jeg driver og jobber. Det er mye att og frem. Litt av det og litt av det. Og ikke minst er det en god del tlf.sammtaler med web-designer og tekniker innimellom. Nå er det like før nettbutikken kommer online; kanksje i morra eller kanskje ikke før på mandag. Jeg er veldig spent og er liksom ikke helt nedpå bakken. Men en pute klarte jeg å få ferdig i dag. Så da er jeg fornøyd med innsatsen i dag.



7 kommentarer:

  1. Kjempefin pute, gleder meg til å kike inni nettbutikken din. Lykke til i innspurten!

    SvarSlett
  2. Åh så søt pute, håper du åpner morgen!

    SvarSlett
  3. Puten ble kjempeflott!!!
    Lykke til med butikken, gleder meg
    *Siv*

    SvarSlett
  4. Nydeleg pute...
    Blir spennande med ny nettbutikk...
    Lykke til med innspurten og kryssar fingrane for at du får opna i morgon:0)

    SvarSlett
  5. Så koselig pute du har laget,,,,sitter her og koser meg og surfer på bloggen din,,,,mange fine ideer,,,,,
    Spennende og se nettbutikken oppe å gå.
    Lykke til
    Ane

    SvarSlett
  6. Den puta var veldig flott .. lykke til med åpning .. klem!!

    SvarSlett
  7. Fin nettbutikk, den er jeg sikker på at blir mye besøkt. Det er jo fint at du lager noen av tingene selv, da blir ikke butikken lik alle andre. Jeg gleder meg til å følge med hos deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett