onsdag 15. august 2012

Hjelp! Jeg bare må ha en Olapult.


Jeg savner skrivebordet jeg hadde som jentunge. Jeg hadde nemlig en Olapult. Akkurat lik den på bildet her. Prikk lik. Også solgte mor og far den da jeg flyttet ut:( Det har jeg aldrig kommet helt over. Jeg bare digger den. Formen og ikke minst det at den har sorte detaljer. Jeg har lenge tenkt at, kommer jeg over en slik, så kjøper jeg den med en gang. Jeg har bare en gang sett en Olapult. Den sto ute i øsende pøsende regnvær på et loppemarked og den var blå der den skulle vært sort. Og ødelagt av regnet. Så den ville jeg ikke ha. Denne på bildet var til salgt på Finn. Og jeg var for sein. Den var solgt. Uæææææ!! Den er jo helt perfekt. Akkurat slik jeg hadde. Jeg fikk lov å bruke bildet da. Til å etterlyse en på nettet;) Nå vil jeg nemlig ha en til datteren min. Hun syns den var drit kul. Yesss!! Og da håper jeg bare jeg finner en til henne. Så PLEASE om du har en eller vet om en som skal selges så er jeg supertakknemlig for å få et tips:)


4 kommentarer:

  1. Husker godt disse Ola-pultene. Desverre vet jeg ikke om noen. Ønsker deg lykke til, håper du finner en du kan bruke :)

    SvarSlett
  2. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=304314442938344&set=a.188277021208754.34478.188040251232431&type=3&theater

    I all beskjedenhet linker jeg til denne jeg da...

    SvarSlett
  3. Jeg har en på loftet. Må nærme seg 50 år disse da...;)) Hadde tenkt å legge på Finn. Så at de skulle ha 2500.- for en med en pinnestol til. Tenkte at da måtte den vel være verd iallefall 2000.- Vet ikke om du er interesset jeg? retmi@online.no

    SvarSlett
  4. Jeg har en ola-pult om du er interessert. Mail meg på: elisa_beth@live.com

    SvarSlett