lørdag 25. august 2012

Gull - pistol - vase + mye av høstens messenyheter er kommet


I dag skal jeg på messe på Lillestrøm. Men det blir mest bare kos. Høstens nyheter fra Bloomingville er allerede bestillt og mesteparten er på plass i butikken allerede. Jeg var og besøkt de i Danmark i sommer og bestillte alt da. Så derfor har jeg allerede fått det i butikken, det som andre butkker går der ute på messa ogbestiller nå . Nanana....

Nå skal jeg bare legg til litt småtteri og se om det er noe jeg har glemt. Også rusle rundt å se om det er noe annet spennden.
Tenker at jeg må bestille flere av denne bollen med gull innside, også den sorte. Har du ikke sett de så må du ta en titt i nettbutikken: www.wallas-verde.no og se på nyhetene. Ikke er de dyre heller. De er bare helt rå og mange er allerede solgt. Håper å få tak i flere av denne. Men det er jo ikke sikkert så kjappt deg om du vil sikre deg en.
Hyllen i bakgrunnen er også på lager. Super grei og et slikt møbel som kan være grei å ha over alt i huset. Stua så klart, barnerommet, gangen, kontoret, badet og helt sikker lur på kjøkkenet også:)

Nå må jeg løpe, min mann venter. Han blir med på messe i dag. I morra skal jeg aleina opp og bestille klærne som skal komme til våren.

Ha en fantastisk lørdag du også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar