tirsdag 30. august 2011

Trademark Living på messen

Hvor ble denne uken av. Helt skrekk å se at jeg ikke har blogget siden mandag for over en uke siden:O

Men som dere sikkert vet så har tiden gått til Gave og Interiør Messen på Lillestrøm. Det ble ganske så hektisk. Ene dagen var det et tåg vi ikke nådde. Den andre et vågntog med to tonn laks som bare hadde kjørt av motoveien og spredd bil, disel, isopor og torsk i en stakkars hage. Herremandus, tenk hvordan det kommer til å dufte. Ja, og da brukte vi nesten 2 timer på en normal 30min. kjøretur. Grrrr. Så det ble full fart på messa og veldig lite kos.
Og bilder tatt med mobilen. Ikke så veldig bra, men dere får vel et lite inntrykk av hva som kommer fra Trademark. Disse klappstolene var superpopulære og jeg fikk de 4 siste av akkurat den. De er jo gamle vintage og dermed ikke dusinvis. Mangen forskjellige men kanskje 12 av den fargen, 20 av den og 6 av en annen. Det kommer jo an på hvor mange de finner. Og siden de er gamle og slitte så er jo ingen helt like. Trademark har lakket de, slik at event. rust er kapslet inn. Det er jo bra;) Jeg fikk også noen grå-hvite stoler. Også den blå krakken på øverste bilde.

Lampe laget av gammle oljefat. Helt fantastisk.

Små lamper av gammle metallspann. Også veldig tøffe.

Og sjekk denne puffen. Den er av en gammel vokstønne. Sete av skinn med litt print. Supertøff. Dette er da noe for et gutterom. Gutta boys kan da ikke leve med lyseblått til de er 20. Eller for tøffe jenter som bare må ha noe som veier opp for det søte og feminine. Slik som meg. Ingenting av dette er rådyrt, veldig overkommelige gode priser. Så her kan du også tenke gutt og mannejulegave;)

Nå er det ny butikkdag som venter. Vi rudder plass til nyhetene så der er mange godbiter lagt ut for salg nå.

Ha en fin dag alle skjønne dere. Og tusen takk for alle kommentarer. Jeg er så dårlig på å kommentere tilbake for tiden. Tiden strekker ikke til. Men jeg tar meg en runde ganske snart;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar