onsdag 20. april 2011

Sweet - God påske

Nå nyter vi påsken og solen og våren. Jeg og jentene mine har gått en lang tur over markene her og plukket kvister til påskeris. Der var så mange fine trær at jeg klarte ikke holde meg til bare gåsunger. Tok med litt lerk og litt bjørk også, så ble det et ordentlig stort ris.
I kveld, når ungene har lagt seg, skal vi ut og plasserer påskeegg i redene de håpefulle har bygd. Håper vi finner de. Og ikke fortell meg at det ikke er i dag påskeharen kommer med eggene, for det har jeg ingen aning om, og det har heller ikke jentene mine. Så vi gjør det når det passer best;)
Se for en herlig farge på Marshmallowsen. Fin pynt syns jeg, men vips så var pynten borte. De var faktisk ganske så gode også.
Vi er på hytta i Sauda og i dag har vi vært på Brynes konditori og handlet verdens beste berlinerboller og kokkos boller. Mmm nam:)


Vi har hatt et helt nydelig vær i dag, og istedenfor å rake løv, som jeg egentlig skulle, har jeg slappet av i solen på terrassen. Tjihi:)) Så får jeg rake i morra.

Nå begynner det jammen meg tilfeldigvis en film på tv. Må skynte meg å okkupere sofane nå når den tilfeldigvis også er ledig.

Må dere alle ha en helt fantastisk påske.

Også kommer det litt flere hyttebilder her i morgen.


3 kommentarer:

  1. Hei Ragnhild :)
    Høres ut som en kjempekoselig påske :) så deilig tid vi er i, påske, sol og fri... Ønsker deg også en god påske ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Njut av påskhelgen med familjen och hoppas att ni får fint vårväder också!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett
  3. Søt påskepynt :)

    Har du tid og lyst er du invitert til å delta i en uhøytidelig påskelek på min blogg!

    SvarSlett