torsdag 13. mai 2010

Varer fra Chic Antique. og møbelfytting

Varene fra Chic Antique med alle urnene kom på mandag. Det betyr at det er mange på vei med posten nå. Men neon er igjen enda. Denne klokken syns jeg er kjempesøt. Der kan en putte inni en blomsterbukett eller plante uten at den dør av oxygenmangel slik den vil gjøre under en glassklokke.

Og denne med den høye fine stetten. Den er mye større enn den ser utsom på bildet og dette er vel min favoritt.


Her sitter vi, kone og mann, med hver vår pc på fanget. Baken i sofaen og føttene godt plantet på puffen. Det er fridag og kaldt og surt ute. Delig med late dager. Men jeg har bestemt at en sofa skal flyttes ned fra soverommet og inn på spiserommet. Og derifra en kommode, opp på soverommet. Så nå er det bare å begynne og røre på seg. Vi har hatt mange slike flyttejobber de siste dagene og lurer på om alt kommer på plass noen gang. Begynner en først å flytte på noe så baller det fort på seg. Min mann så litt bekymret ut da han fikk servert dagens flytteplaner. Hvor skal bordet foran sofaen stå da? Det er det ikke plass til på spiserommet. Hmmmmm... Nei det vet jeg faktisk ikke........:O)

Ha en skjønn dag alle sammen:)

6 kommentarer:

  1. Kjempefine! Gleder med så til å kjøpe blomster og pynte utenfor her, men jeg drøyer den litt. Fremdeles fare for frost om natta her, desverre.

    SvarSlett
  2. Ååååå dei der har eg sikla på lenge ja! Kjempefine! men den eg ønska meg er jo alle rede utsolgt (fransk urne), og du får kanskje ikkje inn fleire?
    :o)

    SvarSlett
  3. For noen nydelige urener du viser! Slike er egentlig nok pynt i seg selv:o))
    Måtte flire da jeg leste innlegget ditt. Ikke rart de blir bekymret, mannfolka. Kjenner godt igjen situasjonen. "Kjære jeg har en ide!" "Å. nei!!", mumles det da i de mannlige rekker:o))))
    Ha en flott langhelg og lykke til med alle prosjektene.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Fysj,så mye feil jeg skriver; urner heter det jo:o))

    SvarSlett
  5. Varer fra Chic Antique blir man alldrig skuffa når man pakker opp:) Kjempe lekkre fat og potter:) Har kikket på dine siste innlegg og det er sååå mye fint du viser frem!

    Håper du har hatt en fin fri dag:)

    SvarSlett
  6. Hi-hi, kjenner godt problemet ditt med flytting. Her blir det også ofte byttet rundt på ting. En oppgitt mann, men sånn er det bare.
    Flotte urner fra Chic Antique, har selv tatt inn de samme. Ha en god kveld

    SvarSlett