mandag 24. mai 2010

Hyttetur med loppis.

Hyttetur med loppisbesøk. Det kan jo ikke blir bedre. Loppemarkedet hadde overraskende mye fint, og jeg er kjempefornøyd med fangsten. Noe er kommet i butikken men mer kommer.
Det var jo egentlig for å redde hagen jeg drog på hytta. Her gror det igjen og planter og plen måtte klippes. Jeg er nå sånn passe ferdig med hagearbeidet og skal bare slappe av litt før vi pakker i bilen og drar hjem.

Min mann kjører varebil denne gangen. Det er fordi vi hadde en stor ny terrassedør som skulle fra øst til vest. Og nå står den på terrassen og venter på snekkeren. Det kunne ikke passet bedre med varebilen i Sauda denne gang. Jeg har nemlig også kjøpt opp en god del fra noen som skulle kvitte seg med arvegods, som bare sto i garasjen. Mye fint til butikken. Så varebil er kjekt å ha:)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ha en kos dag.
Klem:)

12 kommentarer:

  1. Så spennende, her såg det ut til å vere mye flott. Super anledning for varebil !
    Eg står på hodet i hagen her i dag.
    Ha ein fortsatt fin dag.
    Klem fra Sigfrid

    SvarSlett
  2. Jammen bra din mann hadde varebil...ser ut som du har fått med deg masse flotte ting hjemover igjen..

    Ønsker deg en fin mandag videre...

    klem O=)

    SvarSlett
  3. Så mange skatter du har kommet over! God tur hjem!

    SvarSlett
  4. Så kjekt at du fekk tak i nokre skattar. Hadde også tenkt meg på loppemarkedet, men kom på det litt for seint :(

    SvarSlett
  5. Å så masse fint!!!
    Konsollbordet minte litt om det jeg fant på gjenbruksbutikken på fredag :-)

    SvarSlett
  6. Se der ja, er man "kjøpmann" så er man "kjøpmann", og da ser man muligheter i alt.
    Var det på metodisten du var på loppis ????
    Så du noen fine bøker/noter???
    Kanskje jeg må innom en tur.
    HA ei super uke videre.
    Klem fra KAia

    SvarSlett
  7. Meget flot blog med smukke billeder ,)
    Nyd dagen
    kh
    Kristine

    SvarSlett
  8. Åh vad det lät trevligt med både hytte- och loppisbesök. Och du fick ju storslam på det sistnämnda verkar det som.
    Hoppas du har det bra.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelig kommentar :)
    Loppisfunn er jo alltid en stor glede!

    SvarSlett
  10. Så spennende med ny butikk i Asker da, Ragnhild. Jeg kommer med en gang du er i gang:-)
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  11. Så mye fint du har fått tak i! Veldig bra! Lykke til med ny butikk!

    Klem fra Solrosa

    SvarSlett
  12. Ååå så mange skatter du har funnet! Jeg er helt enig; ingenting kan måle seg med loppis når en er på tur:o))
    Ønsker deg en flott torsdag!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett