fredag 29. januar 2010

Gave og Interiørmessen

Messe!
Å så gøy og så heldig du er, javisst er det gøy og javisst er jeg heldig.
Men nå er jeg mest sliten. Beina verker og huet surrer.
En tråkker og går og tråkker og går. I 8 timer har jeg tråkket rund i dag. Nå skal jeg kjøpe meg gode joggiser. Skal jo på Formland i Danmark neste helg. Og da nytter det ikke med verkende føtter etter en halv dag.
Bildene er fra en ny leverandør. Romantiske og skjønne ting kommer derifra.
Fant flere nye interessange leverandører i dag. Det er gøy.
I morra/fredag skal jeg være hjemme og la mine føtter hvile. Mest fordi jeg har en liten tulle hjemme fra barnehagen. Det er den siste telefonen en ønsker seg når en er på messe. At barnet i barnehagen har feber og må hentes. Det skjedde altså meg i dag. Men det ordnet seg. Storesøstrene hennes ordnet opp. Men fredag skal jeg være hjemme også blir det messe igjen lørdag og søndag. Håper jeg får mulighet til å kjøpe joggesko i morgen;)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Tusen takk for alle skjønne kommentarer.
Jeg gleder meg til å tatt en bloggrunde. Det passer utmerket å gjøre fredagskveld har jeg bestemt.
Tuddelidu, vi blogges:)

18 kommentarer:

  1. Så gøy med messe!! men skjønner at det blir mye trasking;)

    HA en fin helg!!

    SvarSlett
  2. Åååå heldig du er, skulle vært på den messen jeg å :(((

    Den leverandøren du viser bilder fra har jeg også fått, det er sååå mye fint og jeg har bladd og bladd for å finne ut hva jeg skal kjøpe inn.....må jo prøve å kjøpe inn litt små ting jeg da som har Norges minste butikk :))))

    Lykke til på messe !!

    Klem Hilde :o)

    SvarSlett
  3. Messe er gøy, men slitsomt. Denne gangen skal ikke jeg dit! Får holde meg i skinnet og slege det jeg har foreløpig. Ikke alltid tiden strekker til, sånn er det bare.

    Å jeg har lært for flere messer siden at joggesko er eneste. Forundrer meg over alle de fjonge damer med høye heler og knallrød lebestift hele dagen der altså....

    Ha en fin hvile dag!!

    SvarSlett
  4. Så gøy med messe!! ... og nye leverandører! Spennende! Skulle gjerne vært der, jeg også;) Men forstår at du blir sliten ... Kanskje like greit at poden ble syk da, så du fikk deg en fridag *smiler* Kos dere hjemme i dag;)

    Ha det så bra!!

    Stor klem
    Anette:)

    SvarSlett
  5. Åh va kul med mässa...=)) Hoppas du får köpt skor...ont i fötterna e INTE kul..
    Finfina burkar....
    Ha en riiiktigt härlig helg...o hoppas dotera friskar på sej...
    Kraamizar Git

    SvarSlett
  6. Tror jeg må kikke inn i nettbutikken din. Ha en fin helg og lykke til med de trøtte beina =)

    SvarSlett
  7. Blir kjekt å se når de nye varene kommer i butikken...Vi er nok mange som gleder oss. Messa i danmark må være en opplevelse tenker jeg..God helg til deg og dine, klems

    SvarSlett
  8. Hei
    ...kan tenke meg du er sliten ja - det er jo så mye å se på disse messene. Har aldri gått som innkjøper på slike messer men har jobbet på stand på gave og interiør for noen år tilbake - en spesiell stemning, bare positive og hyggelige folk. Håper tulla er bedre idag.
    God helg
    Hilsen Anita S

    SvarSlett
  9. Hei R!
    Kanskje like greit at jeg ble hjemme? Skal jo orke jobbing i helgen, og med 8 timers messe-tråkking hadde jeg vært ødelagt i ryggen. Kos deg med fri i dag og resten av messa i helgen. Klem!

    SvarSlett
  10. Ja du er heldig! Skulle gjerne vert der sjølv... men det er jo tortur når ein ikkje får kjøpt noko!!! ;-)
    Får heller vente til butikkane får det inn og rase rundt da :D Ser du får inn mykje fint i sink framover btw, mulig det kjem ei lita bestilling ;-)
    Riktig god helg til deg!
    :o)

    SvarSlett
  11. Så moro det må være å få oppleve messen... de små tønnene va rkjempeskjønne...

    Hvil beina dine du...Klem Kerstin

    SvarSlett
  12. Så romatiske nydelige ting du viser frem. :) Må være morro å gå på messe og se alt det flotte der. :) God helg.

    SvarSlett
  13. Så romatiske nydelige ting du viser frem. :) Må være morro å gå på messe og se alt det flotte der. :) God helg.

    SvarSlett
  14. Hei Ragnhild.

    Jeg er på utkikk etter dørmatte fra Bloomingville i grått. Gjerne stor... Har du eller får du inn det?

    Klem Anine

    SvarSlett
  15. Hej!

    Men så skoj med mässa, skall bli kul att höra hur det var.
    Ljuvliga burkar.
    Ha det gott.
    Kram Åsa

    SvarSlett
  16. Sikkert koselig å være på messe, men skjønner godt at beina verker! Kjenner følelsen etter endel hundeutstillinger, timer på beina tar på!

    Nydelige tags du lager!

    Selv tok jeg et lite gjenbruk av brødboks igår, en ide for andre raringer, kanskje? Man tager hva man haver, hehe:)

    Fortsatt god søndag:)

    Mariann og hundene:)

    SvarSlett
  17. Hei!
    Du lurte på hvordan det hadde seg at jeg har tatt bilder på messen når det ikke er lov!
    Jeg spurte utstillerne om jeg kunne ta noen bilder til bloggen min! :)
    Tok selvsagt bare bilder hos mine leverrandører!

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  18. For noen nydelige bilder du har tatt av perleblomstene og det skjønne dukkehuset :) Flott ble kommoden som det står på også ;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett