mandag 5. oktober 2009

Ønsker en fin ukestart med bilder fra Affari.

Det var en deilig følelse å rulle opp rullegardinen og slippe inn solen i dag.
Vi har vært 3 dager på hytta. Fredag var det nydelig vær. Men vi fikk jo ikke bært inn alle hagemøbler, plantet på alle gravene og fjernet løv fra alle takrenner på en dag.
For så kom regnet. Og det bare silte ned. Jeg trodde ikke jeg var den om ble værsyk, men det er vel kanskje ikke så rart når jeg bor en plass som er velsignet med veldig mye sol og fint vær. Kaldt, men allikevel sol.
Så kaldt at det er på tide å ta inn alle plantene som står og skjelver ute i hagen. Dalieaen har fått frostskader og vil veldig gjerne inn, selv om den er overfyllt med store rosa blomster. Det blir en fin bukett til en vase. Oliventreet må vel også komme inn.

Inn til lys og varme.

Bildene er fra Affari AB.
Plantetrau i støpejern, mini sinkpotte, lys og lyspynt/candlepin finnes under nyheter i nettbutikken.

Nå må jeg hive meg rundt og pakke alle ordrene som skal med posten i dag.
Ønsker dere alle en deilig start på uken.

8 kommentarer:

  1. Det ble så fort kaldt når kulda først kom... Koselige stemningsbilder. Ønsker deg rn god start på uka. klem

    SvarSlett
  2. Nydelege nyheiter! Skal ta meg ein bestilling til deg ein av dagane:) du har jo fått inn så mange vakre julesaker!
    Er iskaldt i Bergen, men me har strålande sol:)
    Ha ei herleg veke!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  3. nydleige bilder!
    kom på at eg har vunnet eg gavekort hos wallas verden... kan eg bare velge noe ut...?
    og boken, kommet på lager igjen...?
    klem, magny

    SvarSlett
  4. Det der plantetrauet er bare helt fabelaktig - romantiskt og røft på samme tid! Skulle gjerne hatt et slikt gitt * ~ drømmmer ~ *

    SvarSlett
  5. Vakre nyheter. Ja, stakkars små blomster de fryser på tærne om dagen. har bært inn mine jeg nå. Det blir fort mørkt og høst nå. ha en fortsatt fin dag. Klem Kristin

    SvarSlett
  6. Heia Ragnhild!
    takker deg for helsinga,det varmer godt!
    Ja no måtte eg inn for å helse på deg!!
    Å du byr som alltid på dine fine bilder! Å ja,no har nattefrosten komt både hit og dit...:o)
    Eg fyrer godt i ovnene no og koser meg meg ei stor krus med te....men frys likevel:((!
    Blomstrane mine måtte eg plukke inn/vekk for lenge sidan,her har det regnar meir opp over en ned over,å mang ein storm har oss hatt:o)Men sånn er det ute ved havet,masse frisk luft!
    Vil ønske deg ein fin dag Ragnhild!!
    Klem frå meg,Randi

    SvarSlett
  7. Åh..ja været er nok best i øst:) Høstferien er begynt i vest..med øspøs:( Hadde en travel helg på messen, solgte en del både møbler og interiør. I dag har jeg hatt en rydde/vaskedag hjemme..og det trengtes.
    Nydelige bilder fra Affari!
    Ha en fin uke du også!
    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Hello,
    I find the candles with the silver ornaments simply dreamlike. This looks very noble.
    A nice evening wishes you,
    Elke.

    SvarSlett