onsdag 21. oktober 2009

Endelig

Nå er altså endelig boken kommet.
Den ble stoppet av de norske tollerne. At jeg gikk her og ventet og ble mer og mer frustrert, ja det brydde tollerne seg lite om. De har så klart all verden av tid og har nå kost seg med verdens vakreste interiørbok.
Jeg er superfasinert av dette kaninhus-skapet som er avbildet i boken. Her koser alle kaninene seg med vinduer og lys i taket. Tenk å fått laget noe slikt til 4 åringens kaninsamling. Det har jeg så lyst til at jeg er begynt å leite etter et brukbart skap.


Til slutt må jeg takke for all responsen på brudekjolen og soverommet. Så gøy at dere likte det. Noen vil ha flere bilder, og jeg har et bryllupsalbum som jeg kan scanne inn noen bilder ifra. Seremonien ble holdt på en gammel seilskute, så der er mye nostalgi og romantikk. Kjolen ble kjøpt i den store brudesalongen i Oslo sentrum og det var altså 5 år siden i sommer.
Nå skal jeg pakke bøker og de levert på posten.
Ha en fin dag alle sammen.

9 kommentarer:

  1. Så kjempelekker brudekjole :) Måtte jo sniklese under her. Eg har også tatt vare på min, og har tenkt å bruke den på soverommet vårt, no når vi skal bygge hus :)
    ha ein kjempefin dag! Godklem til deg Ragnhild :)

    SvarSlett
  2. Denne boken er bare så utrolig vakker... har kikket mange ganger i min bok.....alle kan glede seg til den...
    Klemmer Kerstin...
    PS: tar gjerne i mot flere bilder av brudekjolen din jeg..

    SvarSlett
  3. Denna bok den kan man bara läsa om och om igen, underbar, vilken underbar brudkjol, ha en fin kväll och imorgon är det stor konkurranse hos mig, klem

    SvarSlett
  4. Så nydelig brudekjole! Lekker!

    Artig med åbruke en hylle/ et skap til dukkehus for kaninene! Moro for små jenter vil jeg anta!

    Boka så spennende ut!

    SvarSlett
  5. Tollerne har nok kost seg med bøkene :)
    Kreativt med et lite skap som kaninhus, da. Det var lekkert.

    Ønsker deg en god kveld. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  6. Søte bilder fra kaninhuset ja, minner meg om en engelsk barnebokserie..

    og ja, gjerne flere brude/soveromsbilder her inne!!

    SvarSlett
  7. Søte bilder fra kaninhuset ja, minner meg om en engelsk barnebokserie..

    og ja, gjerne flere brude/soveromsbilder her inne!!

    SvarSlett
  8. Hei, du har så mye fint! har du bare nettbutikk eller har du utsalg i Asker hvor man kan se varene live?

    SvarSlett
  9. Så nydelig bok! Kjempesøtt det kaninhuset! <3

    SvarSlett