onsdag 29. juli 2009

Vær med i trekning om gavekort.

Snup ideen står det under bildet i katalogen til Bloomingville. Ja kanskje det. Ihvertfall får jeg inn mange fine blonder og band derifra om ikke så lenge.

En slik vekt lærte jeg å bake med. Syns det var veldig morsomt å vei opp ingrediensene for mor. Flytte at og fram på loddene og det riktig. Uheldigvis gikk vekten i stykker da mor var over 80 år. Stakkars mor fant aldri utav den nye digitale vekten sin. Hver gang den ble skrudd av så ble den stillt inn på noe annet en kilo og gram, også klarte hun ikke å stille den inn igjen. Så den var jo helt ubrukelig for henne. Og med litt tape og en hyssing så fikk hun den gamle til å funke igjen:))
Jeg har fått tak i to slike gamle vekter. Den ene skal jeg ha på kjøkkenhylla mi. Den skal stå framme av flere grunner. Den minner meg om min gode barndom, den er dekorativ og den skal være lett tilgjengelig når jeg får bebov for å veie noe. For den funker utmerket.
Den andre vekten er til salgs i nettbutikken:)

Også digger jeg dette medisinskapet. Det er av tre og har 2 hyller inni. Jeg skulle gjerne hatt det selv. Men mine mini baderom har ikke plass, også kan jeg jo ikke ha alt selv heller. Sukk. Så det er også lagt ut i butikken.

Til slutt tipser jeg dere om at der er en konkurranse i nettbutikken. Klikk deg inn og meld deg på nyhetsbrev. Så er du med i trekknig av et gavekort på 300,- Det trekkes siste dagen i hver mnd. og det er jo om ikke så altfor lenge;)


Madonna konserten i går var helt topp. Jeg koste meg skikkelig og syns det var kjempestas å se henne i virkeligheten. Selv om jeg skulle ønske at jeg så litt mer. Jeg ruver 170 og sto langt framme, men det var ikke bra nok. Så neste gang skal jeg ha med meg en trekloss i veska. Bare sånn ca 10cm hadde betydd så mye mer for sikten. Også blir jeg superprovosert av alle kritikerne som på død og liv må komme med noe negativt. Her kunne jeg skrevet myyyyye. Men skal ikke det. Dere som skal der i morra. Gled dere, det er kjempegøy. Dans og hopp så mye du klarer og tenk at de som ser deg, ja de ser du neppe igjen. hihi..

14 kommentarer:

  1. hei sent på kvelden ragnhild!
    ...var du der!?
    jeg også..!!!! storkoste meg - damen på 50 er helt rå, spør du meg!
    ..så det finnes håp for alderen, hihi:0)

    ..nå er det natta!
    moaklem

    SvarSlett
  2. Du har så mange fine ting:)

    Jeg ble så inspirert av den gamle vekten du viste for en stund siden. Da jeg var hos Ellen i sommer var jeg på loppis i Fredrikstad. Da gikk jeg rett på en slik vekt...måtte jo bare ha den:) Nå står den og skinner på kjøkkenet mitt..er så fornøyd.

    Sommerklem

    SvarSlett
  3. Så herlig å høre at du stor koste deg.. en venn av meg har også vært på kosnerten...
    Denne vekten hadde vi hjemme også... husker den så godt og jeg har mange gode minner fra den.. min mor var nemlig veldig glad i å bake..og vi fikk vøre med...
    Jeg har en som er rød i skapet...og fullt brukenes..

    Klem O=)

    SvarSlett
  4. Så bra at du likte konserten! Madonna er jo legendarisk så en sånn konsert må jo bli fantastisk uansett hva som skjer mener jeg da.

    Vi hadde også en sånn vekt hjemme, en rød :-) Nå har jeg faktisk ingen vekt - til min kjæres store fortvilelse er jeg ingen stor baker... Kanskje på tide å gjøre noe med nå som jeg har blitt voksen :-D

    SvarSlett
  5. Akkurat en slik vekt har mamma hjemme, og den er fortsatt i bruk. Tror ikke det finnes en bedre vekt jeg..:o) Ellers er jeg superfornøgd med vekten jeg kjøpte av deg - pynter så flott opp på kjøkkenet mitt. Har nesten ikke vært hjemom siden jeg fikk den i hus, men vet at denne får jeg stooor glede av! Tusen takk også for den lille gaven, den satte jeg stor pris på!

    Likte så godt ideen om å ha sneller med blonder og bånd på en henger - så denne tar jeg med meg :o)

    Ha en flott dag videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. Nå skal jeg en tur inn og titte i butikken din men tenkte jeg ville legge igjen noen ord her inne først!
    SÅ knallkjekt med nyhetsbrev, det vil jeg selvfølgelig ha :)
    Likte så godt et øverste bildet i innlegget- me like!!!
    Kult med Madonnakonsert, jeg var ikke der men jeg "lever" litt igjennom alle dere som var der...he-he. Dama er jo bare dødsrå!!!
    Fortsatt fin uke til deg,
    klemmer Vibeke :)

    SvarSlett
  7. Da lærte vi å bake med samme type vekt :-)! Denne får også frem gode minner hos meg! Selvfølgelig skulle vi helst ha beholdt alle tingene vi kom over....skulle hatt mye større hus, jeg :-).
    Ang. konserten; det viktigste er jo at en har hatt en god opplevelse selv! Som regel kjenner jeg meg ikke igjen i slike anmeldelser. Stemningen og kosen med en opplevelse kan ikke en kritiker ta fra meg, men irriterende kan det jo være....

    Ønsker deg en strålende kveld!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  8. Så kjekt at konserten var bra og at dere koste dere!
    Madonna er en superflink dame!
    Sånn hvit vekt bruker jeg når jeg baker, den overtok vi etter mormor til Bjørn for mange år siden, er visst litt nostalgisk jeg da...
    Tusen takk for at vi kan være hos dere under messen:) Vi kan snakkes nærmere...
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem Anita

    SvarSlett
  9. Jag kan Svenska, men förstår lite...Jag älskar Madonna också!

    SvarSlett
  10. Takk for tips ang. sølvtøy. Jeg skal jammen meg forsøke meg på det, synes det er utrolig flott å bruke, men gidder ikke å vaske opp for hånd når jeg ikke må... Men ble skikkelig inspirert nå!

    En slik vekt hadde vi da jeg var barn også. Morsomt!

    Lekkert medisinskap også!

    Ha en fin helg! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  11. Hei og god morgen.
    Kjekt at du hadde det flott på konserten.
    Et slik medisinskap har jeg også. Det henger på vaskerommet og er egentlig ganske kult. Vurderte å ta decopage på det med et vintage bilde men jeg er litt usikker om jeg skal eller ikke. Ha en koselig dag. Masse klemmer fra Elin:)

    SvarSlett
  12. Innom med en helgeklem på mårningen, ønsker deg en deilig helg vennen!:)

    Go'klemmer
    Vibeke

    SvarSlett
  13. Hej !

    Så fina band, och skåpet likaså.
    Förstår att Madonna var toppen.
    Hoppas du har det gott och myser på så här på lördagkväll.
    Klem min vän.
    Åsa

    SvarSlett
  14. Moren min bruker denne vekta fremdeles, uaktuelt å bytte...Vet du, jeg har sett bloggen din et par ganger og tenkt at det navnet har jeg da sett før. Og i dag skjønte jeg jo hvorfor, uten å bevisst stalke deg oppdaget jeg at jeg går jo forbi huset ditt til og fra butikk og skole.

    SvarSlett