onsdag 18. mars 2009

Vårfornemmelser inne og "Vakre Hjem"

I dag var alle de små og søte påskeliljene sprunget ut. Er det ikke deilig med farger nå. Jeg som egentlig ikke liker gule blomster og har skikkelig gått inn for å unngå de knallgule i hagen, syns nå at de står der som små soler og gjør meg glad.


Den resirkulerte og morsomme lykten er å finne i nettbutikken.


Nå fikk jeg "Vakre Hjem & Interiør" nr 2 2009 i fanget. Wow, det er så bra, mye mer etter min smak enn forrige utgave. Veldig spennende. Nå bare må jeg titte nærmere på bladet. Så så vidt at det var en hjemme-hos-reportasje ifra Ellen Dyrop's hjem der. Nyyydelige bilder.
Jeg gleder meg som et lite barn.

9 kommentarer:

  1. Hei..så fine bilder hos deg.

    Utenom solsikker..så har heller ikke jeg så mange gule blomster i hagen. Men det er rart..rundt påsketider syntes jeg gult er fint både inne og ute. Må være fordi vi lengter så fælt etter sola:)

    Har også fått bladet i dag, skal lese det på sengen...gleder meg også:)) klem

    SvarSlett
  2. Jeg måtte også ha noen sånne små påskeliljer, og det blir nok ikke bare med de to, fyller på etter hvert, det blir liksom vår av det.
    Jeg elsker påskeliljer, og det knallgule i hagen. Sammen med tulipaner blir det så vakkert.
    God Natt :o)

    SvarSlett
  3. hei,hei...
    enig med deg om gule blomster...
    har ingen av de i hagen min heller..men akkurat nå er det bare skjønt med gule blomster, så pussig! men det er nok lengselen mot solen og lyset som gjør det...tror jeg! tror du? hihi!
    kos deg med magasinet, det gjør jeg også!
    moaklem

    SvarSlett
  4. Oi, oi, så bra at Vakre Hjem er SUPERT denne gangen. Jeg ble litt skuffa sist ja.. Håper jeg får det i posten i morgen. Jippi! ;)

    Bildene dine er flott, så herlig det er med påskeliljer. Skal ha meg noen slike til påsken setter inn.

    SvarSlett
  5. Ljuvliga vårbilder hos dig, så vackert med påskliljorna och roskrukan...väntar med glädje på nya numret....ska bli så härligt att hälsa på hos denna goa bloggare som skickae mig sin bok som överraskning! Hoppas du har en bra dag, sitter på balkongen och njuter utav mina vårblommor, KLEM

    SvarSlett
  6. Jeg har det litt som deg... er egentlig ikke glad i gule blomster, men du verden så herlig det er med de første, gule påskeliljene, både inne og ute. Foreløpig har jeg ikke kjøpt noen enda, men til påske (og sikkert i god tid før det også) kommer det gule påskeliljer i hus hos meg også. Og noen kommer til å dukke opp i hage med tid og stunder. Men ellers er hagen nokså fri for gul (etter en stor opprydding ifjor), bortsett fra sensommeren igjen, for da dukker det ioo noen "kyss meg over gjerdet" i din gule prakt.

    SvarSlett
  7. Da er vi nok to som gleder oss til å ha det magasinet ihendene ja :-)
    Tror faktisk jeg må starte å abbonere jeg nå, for det kjøpes jo uansett, og så blir man jo så utrolig nyskjerrig når andre forteller og skriver hva som befinner seg innenfor permene .-)))

    Løkblmster er og blir vår det Walla, nydelig vakkert .-))

    SvarSlett
  8. Herlige bilder hos deg... ja er det ikke litt deilig med de gule påskeliljene som lyser litt opp. Har noen jeg også..

    Har fått kikket raskt i bladet men skal kose meg med det i helgen.
    Ha en fin fredag=) Klem Kerstin

    SvarSlett
  9. Påskeliljer gir en så herlig fornemmelse av vår, så vi MÅ bare like dem:-) Morsom lykt.
    Klem I

    SvarSlett