lørdag 7. mars 2009

& Co.

Har fått inn disse bokstavene i butikken. Og siden jeg syns de er skikkelig kule, så måtte jeg ha de en plass. Nå står de på den åpne kjøkkenhyllen. Var litt usikker på hvordan jeg skulle få de til å passe inn i sammen med alle de søte tingene mine. Men jeg liker kontraster og litt miks, så dette ble da flott. Med alt glasset foran så er de allikevel godt synlige.


En annen plan er å henge de opp på veggen. Bokstavene har hull på baksiden, og derfor er det enkelt. Jeg kommer til å feste en streng i hullene og la den ligge inne i bokstaven som en hempe. En kan selvfølgelig også bare slå i spiker og tre bokstavens hull innpå.


Der er lagt ut litt nye gamle skatter også i butikken i dag. Nøklene ble solt med en gang, så jeg skal legge ut flere.
Ha en herlig lørdagskveld alle mine fantastiske bloggvenner. Er så glad dere finnes.

15 kommentarer:

  1. Vilka underbara bokstäver, älskar verkligen zinkfärgen. Lycka till inne hos oss! Kram Terese

    SvarSlett
  2. Så fine bokstaver...liker kontraster så dette var virkleig i min smak...
    Nå har jeg kikket etter nøklene men kunne ikke finne de.. Hva er prisen på de??

    Klemmer Kerstin

    SvarSlett
  3. Må jo titte inn på selveste lørdagskvelden også...Mannen min er faktisk hos min svigerinne og fam.i Sauda i helgen..så derfor litt ekstra tid til blogging.Ja de bokstavene der får jeg ikke nok av...har malt flere jeg har her i huset...Du har sansen,lekkert med kontraster.Ellers regner jeg med at fugleburet jeg har best.ikke har ankommet enda?Fint hvis du også legger av en gammel spole til meg...Ser jo du selger som bare det....Klem fra Maliva

    SvarSlett
  4. Hei...takk for rask tilbake melding..kunne jeg tatt med de to nøklene også i samme bestilling????

    Klem =)

    SvarSlett
  5. De var knalltstilige! Er fint med kontraster synes jeg. Ha en flott lørdagskveld:0)

    SvarSlett
  6. Må bare få si for noen alldeles NYDELIGE hjerter du viser i innlegget under. De var jo vare så skjønne ! Kan tenke meg det var litt av en jobb å "desine" disse, men du og du så fine ! Du fortjener en stjerne i margen for dem ! Takk for titten ;o) Hilsen Sanna

    SvarSlett
  7. Vilka underbara bokstäver, verkligen fina i zink som jag tycker så mycket om. Hoppas du haft en skön helg, här har vi haft gråväder med snöblandat regn, tror nog aldrig det blir vår i år ....KLEM och ha en bra söndag!

    SvarSlett
  8. Skikkelig kule bokstaver.
    Du har så mye fint, og hjertene du har laget i innlegget under var helt nydelige.
    Ha en fin søndag :o)

    SvarSlett
  9. Hej igen, jag kan inte skriva tt det är gåva för jag måste redovisa mina utskik till Norge när jag deklarerar och har redan innan jag skickat varorna fått fyllt i massor av papper i S. Portot är olika , väger paketet mindre än 2 kg kan jag skicka som paket, kostar som mest 200 kr. Sänder jag som paket då kostar t e x 3 kg 256 sv. kr, jag rå alltså göra en särskild deklaration till staten för mina Norge leveranser, tack för hjälpen och ha e skön söndag, KLEM

    SvarSlett
  10. Var innom butikken din og du den trillevogna i sink...Vakker,vakker!

    Nøkler er populære saker å selge ja, det ser jeg i butikken min og ;)

    Ha en fin ny uke der ute!

    SvarSlett
  11. Så utrulig flotte dei hjertene dine var :) Skikkelig lekre! :) Du er flink å få det til! :) Elsker blonder og det er så fint med slike gamle bilder.. :)
    Bokstavene var skikkelig tøffe :)

    Ønsker deg ein fin søndagskveld videre! Godklem

    SvarSlett
  12. Heisann!!
    Håper du har hatt ei fin helg!!
    ÅiÅiÅi..kjempe tøffe bokstavar og &...Ja det er sant,passa godt til glasa ja!!Skal bli spennande å sjå om du henger dei opp;)
    Håper du får ei fin veke Ragnhild!Klem!

    SvarSlett
  13. Hei, og takk for hyggelig kommentar på siden min.
    Synes bokstavene var kjempefine, og holder utkikk når du legger ut flere nøkler. (:

    SvarSlett
  14. Takk for mail, takker også for hyggelig service. Gleder meg til tingene kommer. Mvh. Mona

    SvarSlett