lørdag 6. desember 2008

Har det litt travelt denne helgen. Min kjære har hengt opp lysene på utegrana for en uke siden. Nå er han ferdig med julepyningen, og går her og spør sånn forsiktig når jeg har tenkt å begynne inne. Jeg lover å gjøre det denne helgen.

Og har begynnt med å ta inn det lille juletreet jeg var og kjøpte. Minstejenta var med, og hun skulle på død og liv ha en slik halmbokk. Det var pappaen til bambi, og den måtte mæve (være med). Takk og pris for at den bare kostet en 50 lapp. 9 åringen min hadde fått halmstjerner av en klassevenninde. Enda mer halm :0) Får jeg tid så dypper jeg både bokken og stjernene i maling.

Og hos oss er der ingen linselus, men en ganske ivrig linsepus. Hun er med over allt.





Jeg har lagt ut nye varer i nettbutikken. Noe fint slitt og noe helt nytt og unikt. Jeg har det for vane å lage julepynt helt til jula tar meg.
Og det er fortsatt god margin for å få varene levert med posten i god tild før jul.

Også ønsker jeg dere alle en lørdagskveld akkurat slik dere hels vil ha det.

4 kommentarer:

  1. Koselig med et lite tre inne nå! Nydelig liten linsepus dere har!

    God helg!

    SvarSlett
  2. Så søt den puta med nissen og rosetten var. :)

    SvarSlett
  3. Juletreet var fint det, men linsepusen var jo vel så vakker. : ) Det er kjekt å komme igang med pyntingen. Jeg er så fornøyd, for i år ligger jeg godt an. Men jeg kan ikke ta all julepynten frem før jul, da syns jeg magien forsvinner. Fjærde søndag i advent blir det imidlertid full jubalong. : )

    SvarSlett
  4. Tusen takk for velkomst-hilsen på bloggen min! Det varmet veldig:)
    forkjærlighet til det gamle har jeg også!
    ha en fin adventstid!

    SvarSlett