tirsdag 23. september 2008

Televisjonsapparatet

Ja hva gjør vi med det. tv'en altså. Den er jo noe av det styggeste jeg kan tenke meg. Passer ikke inn i mitt interiør i det hele tatt. Men jeg må jo bare innfinne meg med at tv det må vi ha. Til og med på hytta. Vi er der mye og det kan jo regne. Da må mann og 3 barn se film. Jeg kunne fint klart med uten. Betingelsen ble (det er min hytte) at jeg skulle ha ramme på tv'en. Og jeg synst jo at resultatet ble ganske til å leve med. At ramma kosta mer en tv'en er helt greit for meg.

Jeg mangler desverre skuffen til bordet som står under. Eller det vil si. Skuffen er blitt tilpasset et telefonbord av nyere dato og sagd av på bredden. Så nå er den for kort også med håndtaket på skeivt. Bestefar, du bestefar. Hvordan kunne du?


Hjemme har vi en gammel Bang Olufsen tv. Og jeg liker ikke bruk og kast, så den får være der så lenge den orker. Fin er den ikke. Men vi er jo vant til at den står der ;


4 kommentarer:

  1. Helt utrolig hva de kunne få seg til å gjøre med møbler før .. men det skyldtes vel at de hadde dårligere råd - var ikke bare bare å kjøpe nytt. Mulig de sier det samme om oss om noen år .. så glade mange i bloggverden har blitt i å male alt mulig i disse tider .. :o)
    Du har et koselig hjem!!
    Klem fra meg - ha en fortsatt fin kveld :o)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Takk for din søte kommentar på min blogg! Jeg ble så glad for at du tittet inn, og håper du gjør det igjen! Blir kjempeglad jegomdu legger meg til på lista di. Det var en smart løsning du hadde gjort med din tv også.. med interiør som hobby kan det fort bli dyrt..he he,men du verden så morro vi har det!

    Ønsker deg en vakker dag!
    Klememr White vintage. Heidi-anitha

    SvarSlett
  3. How lovely is your blog! So nice pictures! I cannot understand a word...I'm Italian...but I enjoied your atmospheres so much!
    Have a nice day!
    Vale

    SvarSlett
  4. Så kreativt!!! Det syns jeg var en god løsning på "tv problemet" God helg til deg.

    SvarSlett