onsdag 27. juni 2012

Ut i min hage der blomstrer....


Jeg har vært ute i hagen og tatt litt bilder i kveld. Og jeg syns jo alle blomster er så vakre og sjarmerende at jeg klarer ikke å velge bort bilder. Så derfor kommer det nå en drøss med bilder. Håper dere nyter synet og henter litt inspirasjon til egen hage.









AICHA





Akkurat nå så er det bare 3 roser som har sprunget ut. Denne er altid tidlig og det er bare forde den har det varmere og lunere enn de andre. Stein holder på varmen så det er også de roseknoppene som ligger nede på hellene som springer ut først. Det er en Mm. Boll. Nydelig duft:) Alt er litt seint hos meg da jeg ligger i H4.
Men jeg har mange flere busker. Og når alle de tusenvis av knoppene har sprunget ut kommer det flere bilder såklart;)
Og i august kommer gravemaskinen og lager hagen min 2 ganger større. Så blir det plass til enda flere roser:)

7 kommentarer:

  1. Nydelig blomsterbilder.:) De stor rosa valmuene var bare helt lekre,skulle gjerne hatt ``navnet`` på de :) De gjør seg utrolig godt. Ha en fin dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei
      De er orientvalmuer. Den oransje dobble har ekstra store blomster og heter: papaver orientale salmon glow og den rosa heter: papaver orientale cameum. De blir litt uryddige om det kommer mye styrtregn som det har gjort nå. Men blomstene er jo helt fantastiske. og når de er ferdige med blomstringen, så visner planten ned og blir sjult av de andre. Til neste år er den bare blitt enda større;)

      Slett
  2. Så dejlig atmosfære på din blog - jeg lægger mig som følger.
    Tak for den søde kommentar på min blog.

    Håber du har sol i dag!
    :-) Dorthe

    SvarSlett
  3. Nydelig! Vi får nyte de deilige sommerdagene vi får.:-) God sommer!

    SvarSlett
  4. Så mange flotte blomster du har i din hage, nydelig:)

    SvarSlett
  5. Oi,oi,oi, dette var vakkert! Hege

    SvarSlett