tirsdag 20. mars 2012

te-kjerring-kos



Nå er det kommet inn ny ladning med skjønnheter fra serviset til Miss Etoile. Tekopper med hank, med tefat, skåler og fat og mye mer. Og disse te-ballene med sommerfugler gjorde at tekjerringa bare måtte ha et glass med te. Med Kusmite i butikkhyllene og vannkoker på tekjøkkenet så er ikke det noe problem. Bra å kunne kose seg litt på jobb også.



Her går det i et for tiden. Har hatt mange utfordrende ordre på nettet i det siste. Sånne som inneholder litt møbler, noe knuselig + noe laaaangt og smalt. Det er da jeg lurer på hvorfor jeg ikke bare selger smykker, eller te kanskje. Men etter litt hodebry og puslespill så står pakken klar for levering på posten. Og da skjønner du, da føler jeg meg som den flinkeste pakkeren i hele verden. Også koser jeg meg med en kopp te eller kaffe, og gammeldags karamell, og smiler fornøyd.
Nå skal jeg ned på verkstedet mitt og sy så symaskinen hyler. En ordre med mange duftpute-ugler og fuggler skal være ferdig til i morra.

1 kommentar:

  1. Så koselig med kommentar ifra deg, da fant jeg jo bloggen din også:)
    Ja, den lampen er jo såå skjønn..D:)
    Skal forresten legge til på innlegget mitt at lampen kommer herifra...har fått en del mailer og spørsmål etter at jeg la ut innlegget, om hvor den kommer ifra.
    Hørest hærlig ut med nydelig kopp te :)
    Kjempefin blogg du har.
    Klem sissel

    SvarSlett