lørdag 10. desember 2011

Glittrende Helg og åpningstidene i butikken.

Nå har vi begynnt med juleåpningstider i butikken.

Vi har åpent 10-20 hverdager.

10-18 lørdager.

14-18 søndager.


Her sitter nissefar og slapper av i en gammel kafestol. Det er klappstol i metall, som har fått seg et strøk med matt lakk, så ikke rustet smitter av. Jeg syns den er supertøff og siden det er en klappstol så kunne jeg virkelig tenkt meg å hengt den på veggen i et tøfft rom. Som en ekstrastol som ikke tar noen plass. Jeg har 4 stk. på lager nå og de koster bare 490,-
Dette ustslillingsmonteret er også gammelt. Kan åpnes fra 3 siden med skyvedør oppover framme og dører på begge sider. Flott vintage som som jeg tenker skulle falle i smak hos en mann. Kanskje du kjenner en som har en dyrebar pokal han kan ha inni der. Jeg skulle gjærne hatt noen gamle bøker en stor klokke eller en vintage dukke der. Har to nesten like på lager.


Ja sånn ser det ut hos oss nå. Nisseluene er utsolgt men der er fortsatt igjen av nissene. Og bak disken der skal jeg stå å blomstre i morgen. Eller skal jeg si glitre. Det har jeg i alle fall gjort i dag. Vi har priset flere av Miss Etoile sine fugler og de er jo fulle av glitter. Når jeg kom hjem etter jobb, så jeg i speilet at jeg hadde fulle ansiktet med dette glitteret. Kan det bli bedre? Nå i disse juletider:)) Bling, bling.
Ha en glittrende helg du også.

1 kommentar:

  1. OI OI OI OI.....Hos deg burde jeg ha vært...Så masse flotte ting du har da!!!Ha en flott søndag...Må se litt mer hos deg..Så jeg rusler litt rundt!!

    SvarSlett