torsdag 1. desember 2011

1. desember

1. desember og første posen ble åpnet av en veldig fornøyd lita snuppe i dag. De er 3 som deler kalenderen og det er slik de vil ha det. Heller 8 fine gaver enn 24 bare tull, fikk jeg beskjed om. Prøvde å lokke på de Maileg julekalender nisser i år også. Da kunne det bare være sjokolade i, tenkte jeg. Hørtes så greit ut og jeg syns nissene er mye kulere enn denne dill dall kalenderen jeg laget for mange år siden. Men det var ikke snakk om. De skulle ha den fiiiiiine kalenderen som de altid hadde hatt. Nå er alle Maileg kalenderene utsolgt også, så da avgjorde egentlig det saken for min del.

Jeg tenker at jeg skal ha et julegavedryss her. Noen gaver til alle som følger oss på face og blogg. Setter jo enormt pris på det og litt over 4500 likere på face er vi veldig takknemlige for. Men det er såklart plass til mange flere der;) Uansett så kommer det et julegavedryss-innlegg her i morgen. Så følg med.
Kankje jeg må ha noe julesnapps i den fine karaffelen min? Har du et forslag;)

3 kommentarer:

  1. Ååååå så koselige bilder! Enig med snuppene...det er jammen ikke lett det der:)
    Guttene mine er nå overbeviste om at de blir millionærer når som helst, flaxlodd over hele linja;) Vinner de blir det Englandstur og fotballkamp på hele familien sier de og jeg gleder meg allerede!

    MÅ se den dukken din en gang! Fniste litt av kommentaren din og har overhodet INGEN problemer med å de den for meg uten lue, nei;)

    Stoooor klem!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder og flott stemning!
    Ønsker deg fine adventsdager!
    Klem : )

    SvarSlett
  3. Jeg kjøpte maileg nissekalender for mange år siden, mens ungene var små :) to nissemorkalendere og en nissefarkalender
    De har aldri hatt noe annet en nissene sine. Selv om vi har valgt å lage "Gjøre" kalender med aktiviteter i helgene synes de det er koseligt med et lite sukkertøy vær morgen i kalenderne som henger på dørene inn til rommene deres..

    SvarSlett