fredag 2. desember 2011

Butikkbilder i dag.


Butikkbilder i dag.

Kanskje du finner julegaven du er på jakt etter:)


Vi har fått inn rosa og blå krus fra Pip. Khaki kommer. Det er fortsatt så populært at levrandør er gått tom både i Holland og Norge. Men de kommer.















Det er full fart om dagene og jeg skal nå hive meg rundt å få gjort unna litt her. Desverre så klarer jeg ikke å svare på alle mail. Svarer altid på mail fra kunder. Men jobbsøknader og mail fra selgere i alle former som jeg får flere av hver dag. Bilder av varer fra inn og utland. Ja t.o.m. fra Kina, Polen og India. Folk som skal selge annonseplasser i media på nett og i papirutgaver florerer også. Jeg tror jeg hadde hatt 3 fulle stillinger bare på kontoret her. Men det er det ikke kronasjer til, så da svarer jeg på det viktigste. Og det er jo dere, kundene mine;) Ikke sant. Også er jeg veldig glad for at jeg har Siv i butikken. Jeg vet at alle kundene der blir tatt godt vare på. På en veldig hyggelig og profesjonell måte. Da kan jeg slappe av på en fridag. Og gjøre kontorarbeid. Ha, ha:))
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Neida jeg skal pønske ut julegavedrysset jeg;)

1 kommentar:

  1. Så masse fine bilder fra butikken din... den bugner av masse flotte varer... ja det er mye papirarbeid...

    Håper du får slappet av litt også på fri dagen din..

    ha en fin helg =)

    Kerstin

    SvarSlett