mandag 7. november 2011

Livet på Landet.

Rett før helgen så kom denne boken til butikken. Og jeg har ikke fått tid til å markedsføre den i det hele tatt. Hverken lagt den ut under varer som kommer eller annonsert det på face eller blogg. Fy meg. For det må jeg virkelig si boken fortjener.
Det mangler jo ikke på interiørbøker. Det har vært mange utgivelser og mange fantastiske bøker. Så jeg syns jeg har et meget bra sammenligningsgunnlag.

Saken er at disse to damene har klart å levere en helt fantastisk bok. Jeg har bledd litt i den og bare gleder meg til å krype opp i sofakroken med boken. Og den er så stor og innholdsrik så denne føler jeg at jeg aldrig kommer til å bli ferdig med. Den har samme format/størrelse som Lev Vakkert og Jeanne d'Arc sine bøker. Altså av de største som er utgitt.
Også er den Norsk. Det er jo helt fantastisk. Her kan alle som bor på landet, har hytte på landet eller bare elsker å drømme seg bort i tanken, glede seg over side etter side med bilder og tekst. Og for all del, her er mengder av ideer og tips som en har nytte av i en villa eller leilighet i byen også. Tips og ideer til eget hjem. Matoppskrifter og historier. Brudefølge i Hardanger og fransk landstil.

Så all ære og gratulasjoner til Cathrine og Heidi.
Virkelig noe å ønske seg til jul, om du klarer å vente så lenge.
Du finner den i nettbutikken: www.wallas-verden.no


2 kommentarer:

  1. Ser ut som en herlig bok:)
    Håper du får en fin tirsdag :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Den ser veldig fin ut, har sett bilde av mange av bokens sider. Lekkert hele veien...

    SvarSlett