lørdag 5. november 2011

Julebutikk

Heisann sveisan!

Her ser dere noe av juleutstillingen vår. Jeg har fokusert på mose i år også. Syns det er et helt fantastisk materiale. Og lampeskjermen fra i fjor har nå fått mange nye venner.
I julemagasinet til Jeanne d'Arc Living som kom i denne uke var det også fokus på mose, og der kan du finne mange andre muligheter og inspirasjon til dekorasjoner. Siden vi har så mye mildvær rundtom i landet så er det jo mange av dere som enda har muligheten til å hente mose ute i naturen.

På en slik dekorasjon, om det er kuler, mose på et fat, eller annet så er det veldig fint med litt fugler til. I nettbutikken finner du hele 6 forskjellige fugler og ugler på klips. Åååå så søte sier alle. Ja det syns vi også.
Babyfuru og gran har jeg også vært og hentet i skogen.

Her er det full rulle i dag. Jeg har fri fra butikken og skal på jubileumsfest på bysteineresn. Altså Steinerskolens videregående skole inne i Oslo. Der går jo eldstejenta 2. videregående nå og vi gleder oss til festforestilling på Edderkoppen. Vi skal være der kl. 14.00 så jeg må løpe nå.

Ha en superduper helg alle sammen.


8 kommentarer:

  1. ja de lampeskjermene var bare herlige...så tøft!!!!Ser at kundene dine får mange fristelser å stå i mot når de kommer på besøk...tipper de går rett i "fellen" ;) (På seg selv kjenner man andre???)
    Ha en flott helg!
    toveklem:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott i butikken hos deg Ragnhild - mange, mange fristelser å skue! Håper jeg får tid til å ta meg en tur utover og besøke deg og butikken din nå før jul :)

    Ha en riktig fin helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Åh så flott dere har pyntet!!!! Tror jeg må ut i skogen å finne mose imorgen!! Ha ei super fin helg!! Klem Ruth

    SvarSlett
  4. ...mosekrone i år også :) uansett GOD JUL i butikken...Vi ses kanskje før jul!

    KLEM

    SvarSlett
  5. mye lekkert som vanlig! får vel snart ta meg en tur innom igjen:-)

    SvarSlett
  6. Å herlige deg.... Jises så masse fristende. Selv skal jeg ut å plukke mose nå, og ned til Plantasjen etterpå å kjøpe en svibel eller to. Lov å snike inn litt sånn etterhvert!

    Ønsker deg en knallfin uke. Vi sees snart, jeg kommer innom deg

    klem Mona <3

    SvarSlett
  7. Så flott julebutikk du har.
    Kjempekoselig med små juletrær synes jeg.
    Har tittet inn på nettbutikken din, myyyyyyye fint:-))
    Klem

    SvarSlett
  8. Så flott julebutikk du har.
    Kjempekoselig med små juletrær synes jeg.
    Har tittet inn på nettbutikken din, myyyyyyye fint:-))
    Klem

    SvarSlett