fredag 28. oktober 2011

Watt og Veke i butikken.

(fuggel-duftpute med lavendel, fra Wallas Verksted)


Bare innom for å ønske dere en deilig helg.

Også fortelle at vi har fått varer fra Watt og Veke i denne uken. Det er de mest fantastiske julestjerner. De er av tykk matt fin bomullspapp og med nydelig mønster. Ledning på 5m. og med bryter. Leveres flatpakket og foldes ut og festes med borrelås og snor. Gleder meg til å henge de opp i butikken i morgen. Og ikke minst så gleder jeg meg til å henge en slik i det store stuevinduet mitt. Det blir enten en kjempestor eller to av de mindre. Liker veldig godt denn snøkrystallen jeg da. Du finner alle sammen her.





Også har jeg forelsket meg i denne morsomme lampen. Det geniale med den er at den ikke blir varm. Om med det gitteret rundt pæren så kan du bare legge lampen rett på bordet. Og det likte jeg. At den har håndtak og kan flyttes rundt er jo så kult. Så en slik skal garantert få være med hjem til meg. Den kan såklart også henges på veggen etter kroken på toppen.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nå bare må jeg legge fra meg pc'en. Jeg har fått sånne herlige smerter i nakken, skulderen og nedover høgre arm. Perfekt....Not:(.... Og det har jeg hatt i en uke nå. Kommer enten av at jeg har flosset og knytt meg. Du vet, fryser og uten å vite det får med skuldrene oppunder ørene. Det forsterket av for mye pc'jobbing med feil stilling. Nå er jeg superlie av å gå og kjenne på det der, så jeg må bare ta hensyn og prøve og bli bedre.
I morra er det jobbing, og ja, vi skal få på plass alle juelvarene i butikken iløpet av helgen.

5 kommentarer:

  1. Huff..ikke bra. Jeg sliter også med liknende ting og det henger nok også litt sammen med hobbyer og sysler:)

    Vi løfter, maler, river og røsker....og du med butikk!
    Vanskelig å ta seg tid til å lytte til kroppen, men det er nok lurt.

    Ønsker deg alt godt både med helsen og ikke minst helgen;)

    Stooor klem!

    SvarSlett
  2. Ha en fin söndag!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett
  3. Tack för fina ord på vår blogg! Du har en fantastiskt fin butik!

    Ha en fortsatt fin söndag

    Kram Linda

    SvarSlett
  4. Hyggelig å snakke med deg forrige helg! Ha en fin uke.

    SvarSlett
  5. Heisan

    Uff ikke kjekt med vondt rygg og nakke... Ja man tenker seg ikke så mye om når man sitter ved pc... jobber i feile stillinger... pluss annet stress,,,
    Jeg har slitt med ryggen i høst..men går til kiropraktor... og det har vært deilig...

    Lykke til med pyntingen til jul....og pass godt på deg selv..

    Klem O=)

    SvarSlett