søndag 2. oktober 2011

Roser

Heisann!

Her har hele dagen gått med til å vente på oppholdsvær. Jeg har fått en pappekse med løker fra Zintarde og de hadde jeg store planer om å plante i dag. Fikk plantet 10 hvite påskeliljer før det regnet så mye at det bare var å komme seg inn.
Rosene som blomstrer ute nå regner også bort, så da er det bare å ta de med seg inn.

Tenk at de kan lage sånne fantastiske såper av roser. De dufter akkurat som rosene selv.

På fredag fikk vi en stor pakke fra Loth Antique. Det er et et gammelt Fransk såpehus. Du finner mer om de på www.lothantique.com Og i morra skal jeg i butikken og begynne å pakke opp bl.a. såper, flytende hådsåper, håndkremer, duftolje med pinner og romspray. Vi har også fått inn gammeldagse karameller som bare er helt nydelige. Ja det har rennt inn med nye varer og vi har bare måttet bære det inn på lageret så nå blir det å legge ut i nettbutikken så fort som mulig. Der er varer ifra Maileg, Miss Etoile og noen til. Mye julepynt. Wiiiii!!!! Der er så mye fint og jeg har så lyst å legge det ut nå. Men da blir det vel rabalder så jeg skal vente litt til;)

Leeenge siden jeg fikk disse rosene. Nå har jeg klippet alle av stilkene og klarer ikke å kaste de. Ikke enda. De er jo så fine.

Jeg har forresten ommøblert i butikken. Der er jo kommet så mye nytt og mange nye hyller. Da måtte jeg flytte rundt for å få plass uten at det ser rotete ut. Ja det er en utfordring kan du vite. Men nå syns jeg det ble fint. Skal ta noen bilder og legge ut.

Må dere alle ha en fantastisk uke. Her er det vinterferie. Men med vareleveringer fra Bloomingville og Chic Antique til uken så blir det full fart på jobb.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar