mandag 18. juli 2011

Paris




Meg og Robert hadde vært på toppen av tornet før, men det var første gang for jentene så derfor valgte vi å gjennomføre det, tross milelange køer.

Etter Eiffeltårnet skulle vi til sentrum og spise lunsj. Og gleden var stor da det sto slike sykkeltaxier utenfor og ventet på tur. Vi er jo 5 stk og må dele oss i to taxier. Det er kjempemorsomt, hyggelig måte å se byen på (istedet for t-banen) og ikke minst mye mer miljøvennlig en en biltaksi. Og disse syklene har en slags form for strømlading når gutta trør slik at de ikke bare går for muskelkraft. Derfor føler vi oss heller ikke som rikinger med fattige slaver som syklister. Disse gutta er nok studenter med godt betalte sommerjobber.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Neste dag ble det markedsbesøk, og bildene derifra kommer i neste innlegg.

Jeg bare elsker Paris:)

4 kommentarer:

  1. Tror jeg har forsøkt 5 ganger å komme til tops men jeg har høydeskrekk.... Paris er herlig da! Er du der på lørdag må du få meg deg Porte de Cliniancourt (stavefeil kanskje...) eller Porte de Venves. Loppemarkeder vet du!

    SvarSlett
  2. Ser ut som om dere koser dere veldig og jeg er misunnelig!
    De stolene under...er det mulig!!!!
    Et urolig vakkert syn!
    Kos deg masse videre snuppa!
    Gleder meg allerede til nye oppdateringer <3

    Stooor klem!

    SvarSlett
  3. Utrolig utsikt...Jeg har aldri vært i Paris, men dette fristet;)
    Kos dere!

    SvarSlett