søndag 17. juli 2011

Landsbymarked i Frankrike

5 kommentarer:

  1. Ja her var det jammen Tolix så langt øyet kunne se :o)
    Fantastisk syn :o)))
    Kos deg videre i Frankrike
    Klem

    SvarSlett
  2. Spennende og ta noen avstikkere
    og se litt omkring, så masse
    flott å se :) Herlige stoler
    og skjønne skodder ღ Ønsker
    deg en fortsatt fin ferie :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Kule scenestoler...den fargen har jeg ikke sett dem i før! Hadde jo passet perfekt på kjøkkenet mitt. (Ta en med hjem i veska da!!...thihi!)

    SvarSlett
  4. Bonjour og velkommen hjem. Nå har jeg kost meg med dine reisebrev...og skjønner fort at dere også har kost dere. Så gøy at du fikk med deg flere marked langs veien også da...blir kanskje noen go`biter tilsalgs i butikken din etterhvert også? Vi snakkes! A bientôt! Klem fra meg
    Ps! Så spennende med bobilutleie...det skal jeg tipse om til våre utenlandske venner etterhvert som de ankommer Norge.

    SvarSlett